وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : حواشی این روزهای داماش ساعاتی پیش به اوج خود رسید!

 

به گزارش وارش اسپرت در حالی که تیم فوتبال داماش گیلان به دلیل عدم تامین هزینه های مربوطه، صبح امروز با یک دستگاه اتوبوس عازم بروجرد شده تا خود را برای دیدار با گهر درود آماده کند ، از اردوی داماش خبر می رسد شامگاه جمعه حمید درخشان سرمربی برکنار شده داماش در گفتگوی تلفنی با برخی از بازیکنان اذعان داشت که او خواهد آمد و امیر عابدینی توسط شهرام قویدل مالک باشگاه برکنار شده است .

 

حمید درخشان در گفتگو با بازیکنان داماش گفت : شهرام قویدل امیر عابدینی را اخراج کرد و هادی طباطبایی به عنوان سرپرست تیم معرفی خواهد شد .

وی در ادامه گفت : با این تحولات من هم به عنوان سرمربی برمیگردم و در بازی برابر گهر نیز بر روی نیمکت خواهم نشست !

 

پس از اعلام این خبر بین بازیکنان ، شهرام قویدل نیز در مصاحبه ای عنوان کرد : با توجه به شرایط حاضر و ناهماهنگی امیر عابدینی با هیات مدیره، مالک باشگاه و برنامه‌های باشگاه او از کار برکنار شد. همچنین به دلیل اتهاماتی که امیر عابدینی مطرح کرده و باعث تشویش اذهان عمومی شده، این باشگاه فردا طی شکایتی به قوه قضاییه از مدیرعامل سابق این باشگاه اعلام جرم می کند.

 

در واکنش به خبر برکناری از مدیریت داماش، امیر عابدینی گفت : قویدل نمی تواند مرا کنار بگذارد و دوست دارم قویدل حرف از برکناری من بزند.

وی گفت: قویدل نمی تواند مرا برکنار کند. دوست دارم او حرف از برکناری من بزند. مستنداتی دارم که لازم شود آنها را رو می کنم .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید