سایت رسمی باشگاه داماش در خصوص اخبار منتشره در روزهای اخیر تحلیلی را ارائه داده که در ادامه خواهید خواند :

 

واقعیت با آنچه در رسانه ها در خصوص واگذاری امتیاز باشگاه به گوش می رسد کاملا متفاوت است. از این جا و آنجا خبرهایی متفاوت مبنی بر واگذاری داماش گیلان به طرف های مختلفی شنیده می شود که واقعیت امر با آنچه در رسانه ها منتشر می شود کاملا متفاوت است . برهمین اساس ضروری دیده شد تا آخرین وضعیت باشگاه داماش گیلان و موضوع واگذاری آن اطلاع رسانی شود :

1- عناصر تصمیم گیرنده در خصوص واگذاری داماش گیلان با توجه به روند دادرسی و قضایی حامی مالی باشگاه ، در تهران به سر می برند که شامل مسئولین و ناظرین دستگاه قضایی و مدیر عامل باشگاه داماش گیلان به عنوان یکی از اعضای صاحب اختیار هیئت مدیره و صاحب امضاء باشگاه می باشند .

 

2- تا کنون 3 طرف مراجعه کننده به عنوان خریدار امتیاز باشگاه مطرح شده اند که به جز حسین هدایتی تا کنون هیچگونه جلسه رسمی و حضوری نداشته اند و اقدامی برای نشست رسمی انجام نداده اند . در این میان برخی از این طرف ها موضوع انتقال تیم به مشهد و اصفهان را از دور طرح کرده اند و این در حالی است که تیم تحت هیچ شرایطی به خارج از استان گیلان و به شکل خاص شهر رشت منتقل نخواهد شد و موضوع انتقال از همان آغاز کاملا منتفی است .

 

3- طرف هایی که علاقه مند به خرید امتیاز باشگاه داماش گیلان هستند باید براساس واقعیت های موجود وارد مذاکرات رسمی شوند و پس از کسب اطلاعات دقیق از شرایط باشگاه ، پشت میز مذاکره در دفتر باشگاه در تهران بنشینند و حداکثر تا روز یکشنبه آینده از اشتیاق و علاقه مندی خود برای خرید ، طرف های اصلی باشگاه را مطلع نمایند .

 

4- برای داماش گیلان تا کنون نسبت به جذب و حفظ تعدادی از بازیکنان فصل گذشته اقدام شده است ، برخی رضایت نامه خود را دریافت و در حال انتقال به باشگاهی دیگر هستند و فراخوانی کادر فنی در خصوص فصل آینده اقداماتی نیز صورت گرفته است تا تیم در فصل آینده و در زمان نقل و انتقالات دچار مشکلات نشود. بر همین اساس نسبت به تسویه حساب با بازیکنان اقدام شده و کادر فنی و بازیکنان مبلغ ناچیزی از قرارداد خود از محل قرضی که از سوی حجه الاسلام و المسلمین اژه ای به مبلغ یک میلیارد تومان پرداخت شده است را دریافت کرده اند و به غیر از این مورد هیچگونه پرداخت دیگری صورت نگرفته است و مطالبات کادر فنی و بازیکنان همچنان به عنوان دیون باشگاه باقی مانده است و با تکیه بر برنامه ریزی مناسب تلاش صورت خواهد گرفت تا این دیون به کادر فنی و بازیکنان پرداخت شود .

 

5- روند پیگیری واگذاری امتیاز باشگاه داماش گیلان به شکل جدی از سوی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در تهران در حال پیگیری است و در این مسیر هماهنگی کامل با دستگاه قضایی وجود دارد و هرگونه تحولی در این خصوص به سمع و نظر آنها خواهد رسید تا هرچه سریعتر واگذاری باشگاه به یکی از طرف های خواهان صورت پذیرد و با توجه به روند موجود به نظر می رسد ظرف روزهای آینده ، نتایج ملموس تری به دست آید .