وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با توقف خانگی داماش گیلان در مقابل ذوب آهن اصفهان آغاز شد .

 

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان این مسابقه که عصر امروز در هوایی ابری و با حضور 6 هزار هوادار مشتاق در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار شد در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت .

 

در نیمه اول مسابقه هیچکدام از دو تیم برتری آنچنانی بر روی دروازه های همدیگر نداشتند ولی این اسماعیل فرهادی بود که در دقیقه 45 مسابقه توانست با یک فرارتند و تیز و درون محوطه ی جریمه در حالی که از سوی مدافعان تحت فشار جدی قرار نگرفته بود با یک ضربه ی آرام اما فنی توپ را از کنار دستان محمد محمدی وارد دروازه داماش گیلان کند.

  

با شروع نیمه دوم مردان داماش با تغییر تاکتیک از 1-3-2-4 به 2-4-4 و تعویض جهانگیر عسگری که البته بازی نسبتا خوبی را هم در نیمه اول انجام داده بود و اضافه کردن حسین ابراهیمی سعی بر آن داشتند تا توپ و میدان را کاملا در اختیار بگیرند که نسبتا در این امر موفق بودند و در ادامه  سانتر زیبای حسین ابراهیمی تازه وارد در دقیقه57 با دفع ناقص مدافعان ذوب آهن همراه گردید که توپ برگشتی را میلاد زنیدپور با یک شوت سر ضرب و زیبا به گل تساوی داماش تبدیل کرد.

 

متن کامل و حواشی در ادامه مطلب

 پس از به ثمر رساندن گل تساوی،داماش بر میزان حملات خود بر روی دروازه ذوب آهن اضافه کرد اما این حملات و خطرها در نهایت گلی را برای داماش در پی نداشت و با بی دقتی و یا بدشانسی داماش توپ دیگری وارد دروازه ذوب آهن نشد.

در یکی از مهمترین این خطرها می توان به فرار موفق محمد غلامی از جناح راست بر روی توپ ارسالی حسین ابراهیمی اشاره کرد که ضربه چیپ و بسیار زیبای غلامی با نهایت بدشانسی به دیرک دروازه اصابت کرد .

 

داماش با کسب این تساوی به طور موقت همچنان در رتبه هفتم جدول رده بندی باقی ماند . داماش شهر باران یکشنبه آینده و از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در تبریز میهمان تیم تراکتورسازی تبریز است .

 

*در حاشیه

 

-میلاد زنیدپور پس از زدن گل تساوی داماش با پانتومیم شروع به شلیک آرپی جی به سوی تماشاگران نمود! تا شعار میلاد آرپی جی زن در استادیوم دوباره طنین انداز شود! زنیدپور ضمن زدن گل تساوی داماش در این دیدار ، سیصدمین گل رقابتهای لیگ برتر در فصل جاری را به ثمر رساند.

 

– افشین وهابی گزارشگر صدا و سیما برای چندمین بار و این بار به صورت شعارهای دو جانبه و شدیدتر از سوی تماشاگران داماش مورد انتقاد قرار گرفت .

 

-در حالی که داوری محمود رفیعی در بسیاری از مواقع به ضرر داماش به نظر می رسید اما این منصور ابراهیم زاده مربی ذوب آهن بود که در کنار زمین گهگداری به اعتراض می پرداخت.

 

– بازی زیبای چند بازیکن داماش از جمله میلاد زنیدپور و محمد غلامی و چند بازیکن دیگر بار دیگر مسبب تعجب بسیاری از اهالی فوتبال شد که چطور این بازیکنان در تیم ملی حضور ندارند . غلامی و زنیدپور در هفته های اخیر از ارکان موفقیت های داماش گیلان بوده اند.