وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان :

*محمدرضا مهدوی

کاپیتان داماش گیلان گفت: حضور مهدوی کیا در داماش گیلان برای ما یک افتخار است. به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، محمدرضا مهدوی کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص دور رفت مسابقات لیگ برتر سالجاری گفت : با تلاشهای مهندس عابدینی ، داماش دربازار نقل و انتقالات بسیار موفق عمل کرد اما عدم هماهنگی لازم در ابتدای فصل موجب شد نتوانیم رضایت خاطر هواداران را برآورده نماییم.

 

وی افزود : با حضورکادرفنی جدید وتلاشهای مهندس عابدینی توانستیم درادامه راه شرایط مطلوبی را رقم بزنیم که دراین میان تنها شکست درمقابل شاهین بوشهر مقداری دوراز انتظار بود اما مطمئن هستم هواداران نیز معتقدند که در سایر بازیها باتمام توانمان برای موفقیت تلاش کردیم.

مهدوی گفت : دربازی آخر و درمقابل شهرداری تبریز به علت شرایط جوی ، زمین یخ زده ونامساعد تبریز وخستگی ناشی از بازی با شاهین شرایط خوبی نداشتیم اما درآن روز محمد محمدی یک روز تاریخی و بیادماندنی رابرای هم تیمی هایش به نمایش گذاشت.

 

متن کامل مصاحبه ها در ادامه مطلب

وی افزود : البته امسال از ابتدای فصل ما هیچگونه دغدغه ای از بابت دروازه بان با توجه به حضور محمد محمدی، فراهانی و لایقی فر نداشتیم .

 

کاپیتان تیم داماش ادامه داد : الان با خبر شدیم با تمام مشکلاتی که برای محمدی پیش آمده بود و وجود داشت دوباره وی به تیم ما بازگشت تا در حساس ترین زمان بازی ها از دروازه تیم داماش با رشادت دفاع کند و در اینجا جا دارد از وی تشکر کنیم. مهدوی همچنین در مورد بازگشت مهدوی کیا گفت : حضور مهدوی کیا در تیم داماش برای ما یک افتخار بود ،ایشان همیشه  در روزهای باخت برای ما به عنوان عضوی آرام کننده و در روزهای پیروزی به عنوان یاد آوری کننده تلاش بیشتر جهت استمرار موفقیت ها برای ما موهبتی بزرگ بود.

 

وی در خاتمه گفت: مهدوی کیا چشم و چراغ فوتبال ایران است و یاور تیم فوتبال داماش بوده و خواهد بود و بازی کردن در کنار او برای هر ورزشکاری افتخار است

 

 

 

*علی احمدی سراوانی

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در خصوص حواشی جدایی بازیکنان از داماش گفت : هر بازیکنی در فصل نقل و انتقالات می تواند برای آینده خود تصمیم بگیرد و سرنوشت خود را رقم بزند همانگونه که چاووشی مهدوی و نظرمحمدی سه سال پیش و پس از سقوط داماش به لیگ یک گرفتند و به استیل آذین رفتند و دو سال پیش مجددا تصمیم به بازگشت گرفتند.

 

سراوانی همچنین گفت : فصل نقل و انتقالات در نیم فصل نیز برای یکسری از بازیکنان شرایطی را فراهم می آورد که می توانند و اجازه هم دارند طبق قوانین فدراسیون فوتبال تغییر تیم دهند همانگونه که مجیدی به دوبی رفت بنابراین محمدی نیز مانند بسیاری دیگر به علت مشکلی که برای پایش پیش آمده بود.

 

وی افزود : من تمامی مدارک و تشخیص پزشکان در خصوص آقای محمدی را دیده ام که ایشان به هر حال تصمیم به رفتن گرفتن اما با توجه به همین موضوع در تبریز و در مقابل شهرداری ستاره زمین برای ما بودند همانگونه که در شیراز عامل اصلی کسب 3 امتیاز بود و یا در قم در مقابل حملات مداوم صبایی ها مردانه ایستاد و در کرمان پس از گل دوم داماش با مهار یک پنالتی و 2 تک به تک شرایط پیروزی 4 بر صفر ما را فراهم کرد اینها را فراموش نکنید و مطمئن باشید محمدی بازهم در روزهای بسیاری ستاره تیم ما خواهد بود

 

وب در پایان در خصوص مهدوی کیا نیز گفت :مصاحبه من با مهدوی کیا را مطمئنا خیلی ها دیده اند.شرایط برای بازگشت او نیز فراهم است و یا شرایط برای بازی خداحافظی وی بنابراین همچنان فرهنگ بزرگمان را به رخ تمام ایرانیان می کشیم و آغوشمان را بر رویشان باز کنیم و اعلام می نماییم که این خانه با حضور شما شور و شعفی دوباره خواهد یافت. ما جفایی که پرسپولیسی ها در حق این دو نفر کردند را برنمی تابیم.

 

 

 

 

*افشین چاوشی

مهاجم داماش گیلان گفت:معدود تماشاگرانی که به مهدوی کیا اعتراض کردند هوادار داماش نبودند.

افشین چاوشی مهاجم تیم فوتبال داماش  نیز پس از شنیدن خبر بازگشت محمد محمدی و احتمال بازگشت مهدوی کیا گفت: خبر بسیار خوشحال کننده ای بود چرا که پس از رفتن این دو نفر بسیار نگران وضعیت تیم شدیم اما به شکر خدا و درایت مهندس عابدینی محمدی به تیم بازگشت و امیدوارم مهدوی کیا نیز بار دیگر در جمع ما حاضر باشد ، بازگشت این دو بازگشت به خانه خودشان است  تا در نیم فصل دوم مسابقات با توکل به خدای بزرگ و تلاش همه ی بچه ها نتایج بهتری کسب کنیم .

چاوشی با اشاره به حوادث بازی نفت ودلگیری مهدوی کیا از تعداد معدودی از تماشاچیان گفت:
آنان هوادار ما نبودند و معلوم نیست با چه برنامه ای آن روز اعتراض کردند و آنان را نمی توان به مردم رشت نسبت داد ، در آن بازی حرفهایی را نیز به من گفتند که بسیار دلگیر شدم اما چون بچه ی این شهرم این را می دانم که نمی شود این مسائل را به مردم خونگرم شهر رشت نسبت داد ، این ها دوستان ما نبوده اند بلکه دشمنان ما هستند که از نتایج خوب تیم ما ناراحتند و از آن فرصت برای خالی کردن عقده هایشان استفاده کرده اند.

چاوشی افزود : آقا مهدی بزرگ ماست و به خاطر هواداران داماش باید از آن چهار پنج نفر بگذرد تا ما با استفاده از تجربیات ایشان در نیم فصل پیش رو به رتبه های بهتری در جدول مسابقات دست یابیم.

 

 

 

 

* علیرضا نظیفکار

مدافع مستحکم داماش گیلان گفت:حضور محمدی و فراهانی باعث دلگرمی مدافعان است. به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، مدافع بلند قامت و مستحکم داماش گیلان در خصوص ادامه حضور محمدی در درون دروازه داماش گیلان گفت: با حضور محمدمحمدی درون دروازه با خیال راحت بازی می کنیم.

علی نظیف کار افزود : محمد محمدی و میلاد فراهانی با حضورشان در چهار چوب دروازه باعث دلگرمی برای ما مدافعان هستند و این امر در روند بازی ما بسیار تاثیر گذار است ، با بازگشت محمد محمدی با قدرت بیشتری در مسابقات نیم فصل دوم حضور خواهیم داشت چرا که با حضور وی هرچند شکستن قفل دروازه ما غیر ممکن نمی باشد اما کار را برای مهاجمان حریف نیز سخت خواهد کرد.

نظیف کار ادامه داد : با حضور محمدی شجاعت در مدافعان تیم ما بیشتر خواهد شد و این به روند تیمی ما کمک به سزایی خواهد کرد.

وی در خصوص بازگشت مهدوی کیا به تیم فوتبال داماش گیلان گفت : حضور مهدی مهدوی کیا در هر تیمی با عث افزایش شخصیت آن تیم است و ما به هر شهری که رفتیم با تشویق آقا مهدی از طرف هواداران مواجه شدیم و لذت بردیم. وی در پایان افزود: امیدوارم آقا مهدی نیز به زودی به تمرینات داماش باز گردد

 

 

 

 

*محمد آبشک

هافبک جوان داماش گیلان گفت: بازی در کنار بازیکنان بزرگ باعث افزایش تجربیات ما است. به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، محمد آبشک هافبک جنگده و جوان تیم فوتبال داماش گیلان پس از شنیدن خبر بازگشت محمد محمدی دروازه بان تیم فوتبال داماش به این تیم و خبر احتمال بازگشت مهدی مهدوی کیا گفت:
همیشه آرزو داشتم در کنار بازیکنانی فوتبال بازی کنم که در روند فوتبالیم تاثیر گذار باشند و روزی در آینده از بازی کردن در کنار آنها به خود افتخار کنم.

 

آبشک گفت:مهدوی کیا رویای گمشده فوتبال من را به من رساند و بسیار خوشحالم که امسال در کنار چنین بازیکنانی فوتبال می کنم ، درس های زیادی از او فرا گرفتم و امید وارم روزی مانند او در فوتبال پیشرفت کنم.
محمد آبشک همچنین اظهار داشت : از بازگشت محمدی نه تنها احساس خوشحالی می کنم بلکه تصور من این است که خداوند آنقدر ما را دوست داشته که می خواست در نیم فصل دوم مسابقات حضوری پرقدرت تر داشته باشیم و برای مردم شهرمان افتخار بیشتری کسب نماییم.

 

 

 

 

*حسین ابراهیمی

حضور محمدی اطمینان خاطر بیشتری به ما می دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، حسین ابراهیمی بازیکن جوان داماش ، پس از تمرین عصر روز دوشنبه وبا شنیدن بازگشت محمد محمدی واحتمال بازگشت مهدوی کیا گفت : ازاین خبر بسیارخوشحالم ومطمئن هستم همچون نیم فصل اول روزهای خوبی خواهیم داشت . وی افزود : بازی کردن در کنار مهدی مهدوی کیا واستفاده از تجربیات وی آرزوی من بود که درنیم فصل اول به این آرزوی بزرگم دست پیدا کردم وخدا را شاکرم که تداوم آن را نیز شاهد باشم .
ابراهیمی افزود : محمد محمدی اطمینان خاطر بیشتری را برای ما فراهم میکند که با خیال راحت تری می توانیم به اهداف تهاجمی تیم خود بپردازیم.

 

حسین ابراهیمی ادامه داد : در چند بازی اخیر پس از اخباری که مبنی بر رفتن محمدی واحتمال جدایی مهدی مهدوی کیا در تیم پخش شده بود بسیار ناراحت بودم که چرا فرصت به این گرانبهایی این چنین از دست ما گرفته شد و خبر امروز مجددا من را امیدوار کرد.

وی گفت : به مردم خوب رشت قول می دهیم نیم فصل دوم نیز روند نتایج خوب خودمان را حفظ کنیم.