این رقابت ها با حضور 14 تیم حفاری اهواز،شهروند ساری،تجارتخانه جنوب  هرمزگان،منطقه ویژه خلیج فارس،حجاب قزوین،فرهنگ ایثار ایرانیان،فدک یاسوج،داماش گیلان،وحدت خوزستان،همدان،صنعت نفت آبادان،صدرا زیر آب،اوج نصر فارس و سرخپوشان گرگان از 2/10/89 الی 17/4/90 به صورت رفت و برگشت به مدت 24 هفته برگزار شد.

 

شاگردان پوران واحدی که هفته قبل با کسب برد مقابل شهروند ساری به رده چهارم صعود کردند،در آخرین هفته این رقابت ها با قرعه استراحت مواجه شدند تا در پایان فصل با توجه به برد تیمهای فدک یاسوج و منطقه ویژه خلیج فارس با 38 امتیاز حاصل از 12 برد، 2 تساوی و 10 باخت به مکان ششم جدول رده بندی دست یابند.تیم های تجارتخانه هرمزگان، حفاری اهواز، حجاب قزوین، فدک یاسوج و منطقه ویژه خلیج فارس به ترتیب اول تا پنجم شدند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

گفتنی است، تیم سرخپوشان گرگان به دلیل مشکلات مالی  و تیم های همدان و شهروند ساری به دلیل عدم حضور در مسابقات طبق نظر کمیته انضباطی از جدول مسابقات حذف و جزءتیم های سقوط کننده به رقابتهای دسته یک باشگاههای کشور هستند.

1242 گل از خط دروازه ها در حالی عبور کرد که فاطمه اعتدادی از تیم حجاب قزوین با 51 گل زده و سهیلا ملمولی از تیم حفاری اهواز با 41 گل زده عنوانهای اول و دوم خانم گل مسابقات را به خود اختصاص دادند.