در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه بازیکنان نتوانستند از فرصت های به دست آمده، استفاده کنند.

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی شهرداری تبریز پس از شکست تیمش برابر داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان گفت: هر دو تیم بازی خوب و نزدیکی  را از خود ارائه دادند. داماش در نیمه دوم به خوبی از گل زده خود محافظت کرد و در نتیجه به برتری رسید.

 

وی ادامه داد: ما فرصت های گلزنی خوبی را داشتیم و در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه بازیکنان نتوانستند از فرصت های به دست آمده، استفاده کنند و در نهایت در یک بازی نزدیک و برابر، مغلوب داماش شدیم. به طرفداران داماش هم این پیروزی را تبریک می گویم. بچه های رشت دوست داشتنی هستند و عاشقانه تیم شان را دوست دارند. 

 

وی افزود: شب قبل از مسابقه فیلم بازی گذشته داماش برابر نساجی را برای بچه ها گذاشته بودم و گفتم چشم هایتان را ببندید و فقط به صدا گوش کنید تا متوجه شوید که نود دقیقه عاشقانه تیمشان را تشویق می کنند. گفتم می دانید چرا؟ چون بازیکنانشان هیچ چیزی برای از دست دادن ندارند و عاشقانه می دوند و تلاش میکنند؛ این تماشاگران هم آن ها را عاشقانه حمایت می کنند.

وی اظهار داشت: امروز بچه های داماش مزد همین مسئله را گرفتند. شما دیدید که در سی و پنج دقیقه اول یک توپ روی دروازه مان آمد و همان گل شد. خدا جواب کسی را که عاشقانه کار کند را می دهد و به او کمک می کند.

 

سرمربی اسبق داماش با ابراز خوشحالی در خصوص سفر به رشت و حضور در استادیوم عضدی گفت: خوشحالم که بعد از مدت ها در یک مسابقه به رشت آمدم. من اینجا خاطرات بسیار زیبا و شیرینی دارم و همیشه این تماشاگران در خاطراتم به من انرژی مثبت می دهند.

وی ادامه داد: امیدوارم مشکلات این تیم هر چه سریعتر حل شود و بتواند با خیالی آسوده تر خیل عظیم تماشاگران را شاد کند. مردم رشت خونشان با فوتبال جوشیده است.

 

دست نشان در خصوص تفاوت تماشاگران نسبت به زمان حضورش گفت: به خاطر نوع نتایج و اتفاقاتی که افتاده است، میزان تماشاگران نسبت به آن موقع کم شده است اما مطمئنم با بهبود وضعیت تعداد تماشاگران نیز خیلی بیشتر از آن موقع خواهد شد. من تفاوتی در میزان عشق به تیم ندیدم هر چند بسیار سازمان یافته تر تشویق ها صورت می گرفت.
وی ادامه داد: هم در این بازی و هم در بازی با نساجی که فیلمش را دیدم، تماشاگران اصلا به خوب یا بد بودن بازی و حواشی مسابقه کاری نداشتند و فقط تیم خودشان را تشویق کردند که این روند زیبا و پسندیده است.

 

سرمربی ماشین سازی شهرداری تبریز در خصوص وضعیت این تیم نیز گفت: شهرداری دو تیم در تبریز دارد که یکی در لیگ یک است و دیگری در لیگ دسته دوم کشور. ما مشکلات جزئی مالی داریم اما درون خانوادگی است و آن را بروز نمی دهیم و به نظر من این مسائل چیزی نیست که بخواهد بر روی بازی تیم و بازیکن تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: این ثبات خوب است و من فکر می کنم شهرداری تبریز بدعت خوبی را گذاشته است که شهرداری ها را مجاب به حمایت از تیم های شهرشان بشوند.

وی افزود: شنیده ام که صحبت هایی در خصوص حمایت شهرداری رشت از تیم داماش وجود دارد. به نظر من شهرداری رشت این توان را دارد که داماش را تحت پوشش قراردهد، چرا که این هواداران ، این تیم و این بازیکنان برای شهرشان دارند فعالیت می کنند و حضور دارند. شورای شهر، شهردار، فرماندار، نماینده مجلس، استاندار و … همه به دنبال جلوگیری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی هستند، خوب چه چیزی بهتر از این که بخش قابل توجهی از این مشکلات بخواهد با ورزش کمتر و حل شود؟