در روزهای اخیر و در فضای مجازی اعلام حمایت فوتبال دوستان اهوازی از لاجوردی پوشان شهرباران می تواند نوید بخش حمایت گسترده هواداران تیم های ریشه دار خوزستان نظیر استقلال اهواز و فولاد خوزستان از فینالیست شهرستانی جام حذفی باشد.

در همین خصوص علی آل کثیر گلزن اهوازی داماشی ها از هم زبانان خود جهت حمایت از داماش گیلان در پیامی ویدیویی دعوت به عمل آورد.

 

همچنین علی آل کثیر در خصوص شرایط تیم و وضعیت مصدومیت اخیر خود به خبرنگار وارش اسپرت گفت: از نظر شخصی در بازی با نیروی زمین دچار مصدومیت جزئی شدم که با تلاش کادرفنی و پزشکی تیم برطرف شد و آماده این دیدار هستم.

وی ادامه داد: شرایط تیم برای بازی فینال خوب است و اعضای تیم یک هدف دارند که آنهم اثبات حقانیت داماش است و ان شاالله که قهرمان می شویم!

 

مهاجم داماش گیلان با اشاره به یک سال اخیر و حضور خود در شهر رشت بیان داشت: رشت یک شهر زنده است و تنها شهری در ایران است که چنین خصوصیتی دارد. از طرفی هواداران فوتبال فهم و تیفوسی ای دارد که با حمایت خود موجب رشد بازیکن و مجموعه تیم می شوند. جا دارد از همه هواداران تشکر کنم که در سرما و گرما از تیم محبوب شان حمایت کردند.

 

آل کثیر در پاسخ به این سوال که آیا در فصل آینده در داماش خواهد ماند، این چنین گفت: با این شرایطی که تیم داماش و شهر رشت دارد هر بازیکنی دوست دارد که در این تیم فوتبالش را ادامه بدهد. البته تصمیم گیری را به بعد از بازی فینال موکول کرده ام تا ببینم شرایط برای آینده چگونه است.