دوباره شهریور به نیمه خود رسید تا برایمان یادآور گذر زمان و افتخار با شما بودن باشد…

یک سال دیگر گذشت تا اینبار پنجمین سالروز تاسیس وارش اسپرت را در کنار شما جشن بگیریم و با برد شیرین داماش گیلان وارد ششمین سال فعالیت خود شویم.

 

در این سالها هر چه که در توان داشتیم رو کردیم؛ هرگاه که حس کردیم باید برای دفاع از حقانیت داماش گیلان و هواداران پرشورش بنویسیم و جبهه ای داشته باشیم، در چارچوب قوانین و اصول اینکار را کردیم و برای ایستادگی بر اصول مان تهمت ها و فشارهای زیادی را به جان خریدیم اما هیچگاه از خط قرمزمان عبور نکردیم.

هیچ گاه تحت تاثیر فشارها خبری را منتشر یا حذف نکردیم، زیرا خود را رسانه گروه کثیری از هواداران می دانستیم و هرگونه تخطی را خیانت به اعتماد شما به وارش اسپرت می دانستیم.

 

اکنون که وارش اسپرت پنجمین سالروز تاسیسش را جشن می گیرد، ثمره تلاش همراهان همیشگی و مخاطبانش است که اگر در این مسیر همراه ما نبودند وارش اسپرت چنین جایگاهی را در میان فوتبال دوستان رشتی نداشت.
وارش اسپرت سال گذشته علاوه بر شبکه های اجتماعی پیشین، همزمان با سالروز چهارمین سال تاسیس در اینستاگرام نیز شروع به فعالیت کرد که با گذشت یک سال هم اکنون بیش از 6 هزار دنبال کننده دارد.

همچنین در ابتکاری جدید و با برنامه نویسی گروه جنگل اپلیکیشن ویندوز و اندرویدی وارش اسپرت VS برای سیستم عامل های اندروید موبایل و ویندوز منتشر شد تا در سریعترین زمان ممکن آخرین خبرها، گزارش ها و اطلاعیه ها مربوط به تیم داماش، در کنار گزارش آنلاین و متنی بازی هایی از داماش که پخش تلویزیونی ندارد، در اختیار هواداران قرار بگیرد.

این اپلیکیشن با استقبالی قابل توجه هم اکنون بر روی نزدیک بر 2700 دستگاه تلفن و PC نصب است.

 

و اکنون لازم می دانیم از سینا معتدل که در بخش خبرها و مصاحبه ها، مجید محمدی ، حسین خرمی و حسام قربانی در بخش مقالات و تحلیل ها ، علی خیرخواه عکاس و یار همیشه همراه و پوریا بالازاده عکاس با آتیه شهرباران ، مجید مرزی و سهیل میرزاجانی که در بخش گرافیک ما را همراهی کردند تشکر ویژه ای داشته باشیم.

هچنین از حامیان مالی وارش اسپرت در این مدت آقایان رضا عباس زاده مدیریت فروشگاه ورزشی وارش اسپرت ، وحید اکبری مدیریت نمایندگی گیلان مشعل- ایران رادیاتور وتراست، مجتبی پوربخش نمایندگی فروشگاه ورزشی آل اشپورت، رضا خوش قلب نمایندگی فروش هوندا در گیلان، مدیرت مجتمع ساحلی و تفریحی مروارید خزر و مدیرت مجتمع شهرشادی رشت تشکر به عمل آوریم که با حمایت های خود تارنمای هواداران داماش گیلان را در این مسیر پر پیچ و خم یاری نمودند.

 

در پایان خاطر نشان می شویم در حال تدارک برای برگزاری همایش بزرگ هواداران داماش گیلان به مناسبت پنجمین سالروز تاسیس سایت وارش اسپرت در یکی از سالن های آمفی تئاتر کلانشهر رشت می باشیم که با نهایی شدن آن، زمان و مکان این همایش به اطلاع عموم هواداران داماش گیلان خواهد رسید تا بتوانیم جشنی در خور نام داماش گیلان و هواداران پرشورش برگزار نماییم.