دیار وارش: دومین جلسه هیات مدیره باشگاه داماش گیلان با حضور سرمایه گذار آذربایجانی این تیم برگزار شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در این جلسه تمامی اعضای معین شده هیات مدیره باشگاه داماش گیلان به همراه سامر رجب اف سرمایه گذار آذربایجانی این تیم در هتل کادوس رشت حضور پیدا کردند.
 
در ابتدای این جلسه آقای اسماعیل حاجی پور صاحب امتیاز و رئیس هیات مدیره باشگاه داماش گیلان با معرفی بیشتر سامر رجب اف، و فعالیت‌های شرکت چند ملیتی رجب اف در کشورهای همچون اتریش، روسیه، قزاقستان، آذربایجان و ترکمنستان و… اشاره کردند و به تشریح وضعیت فعلی جذب بازیکن و باشگاه، بحث ساختمان اداری باشگاه و… پرداخت که در ادامه به بخشی از بحث‌های مطرح شده ایشان و دیگر اعضا به همراه تصمیماتی که تصویب شد می‌پردازیم.

آقای رجب اف اظهار داشت: من به دنبال افزایش فعالیتم در کشورهای مختلف هستم اما فقط رشت را دوست دارم.
وی گفت: بسیار متاسف هستم که داماش به این اندازه تنزل کرد و ایکاش داماش در دسته برتر حضور داشت و من در شرایط بهتری میتوانستم وارد شوم. حقیقتا مردم رشت و حاج آقا (حاجی پور) را دوست دارم و دلم می‌خواهد که برای این شهر کاری انجام دهم. آرزو دارم که اگر امکانش وجود داشت از طریق جام حذفی نیز به مدارج بالا و حتی قهرمانی دست پیدا کنیم.
 
وی افزود: خوشبختانه هنوز هواداران پاک این تیم با آن هستند. من از اعضای هیات مدیره می‌خو‌اهم که من را به عنوان یک خارجی نبینید، بلکه به عنوان یک دوست قبول کنید. ضمن اینکه مردم آذربایجان سابقه ایرانی بودن را دارند و بنابراین این مسئله باعث علاقه بیشتر من به شما می‌شود چرا که من هم عضوی از کشور شما هستم.
 
در ادامه استاد مجید جهانپور ضمن تشکر از رجب اف برای حضور در رشت و تیم داماش گفت: از آقای رجب اف می‌خواهم که ایده‌های خودشان را بفرمایند و آقای رامیز محمد اف نیز هر چه سریع‌تر باید نیازهای خودشان را به هیات مدیره اعلام نمایند.
وی افزود: اگر اعضای باشگاه انتخاب شوند و روابط عمومی آن نیز مشخص شود، ایشان می‌توانند ایده‌هایی داشته باشند و از آن ایده‌ها نیز اعضای هیات مدیره استفاده می‌کنند.
 
دکتر علی افتخاری یکی دیگر از اعضای هیات مدیره با عنوان اینکه هر کس برای ورزش و یک تیم سرمایه گذاری کند باید دستش را بوسید خطاب به رجب اف گفت: من هم اصالتا گیلانی نیستم ولی بیش از بیست سال در این استان فعالیت می‌کنم. سرمایه گذاری در ایران دور اندیشی و صبر می‌خواهد بنابراین مایوس نشوید. امروز نام شما در سطح استان و کشور با نام داماش که خوش آوازه نیز هست پیوند خورده است.
وی افزود: ضرب المثلی هست که می‎گویند آهسته و پیوسته قدم برادرید بنابراین با صبر و قدم‌های پیوسته می‌توان به نتیجه‌ای که خواست همگان است دست پیدا کرد.
 
مهندس محمد مهدی الطافی از اعضای هیات مدیره باشگاه داماش گیلان با قدردانی از حضور سامر رجب اف گفت: گیلان یکی از قطب‌های فوتبال کشور است و فوتبالیست‌های بسیاری را به تیم ملی معرفی کرده است. به طور مثال در زمانی که بنده در باشگاه استقلال شهرداری رشت حضور داشتم به طور همزمان سه بازیکن از تیم ما به تیم ملی دعوت شده بودند.
وی افزود: خود آقای جهانپور شش نفر را به تیم ملی معرفی کرده است بنابراین با برنامه‌ای بلند مدت که طرح ریزی خواهد شد، می‌توان دورنمای خوبی را برای تیم ترسیم کرد. 
 

جلسه هیات مدیره باشگاه داماش گیلان

 
*تیتر تصمیمات و بحث های مطرح شده در دومین جلسه هیات مدیره باشگاه داماش گیلان: 

-اسماعیل حاجی پور به اتفاق آرا به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه داماش گیلان انتخاب شدند.
-دو سرمایه دار از گیلان و تهران اظهار تمایل به همکاری با تیم داماش گیلان نمودند.
-پیشنهاد و تصویب شد که مسائل مالی باشگاه زیر نظر شرکت بین‌المللی توسعه و عمران پارس که به متعلق به سامر رجب اف است قرار بگیرد.
-مقرر شد پیگیری‌های لازم برای ساختمان محل استقرار باشگاه داماش انجام شود. در این بخش آقای حاجی پور گفتند که یکی از دوستان خواستند که واحد آپارتمانی را به طور رایگان در اختیار باشگاه قرار دهند که به دلیل مساحت آن مناسب ندیدیم و ساختمانی دیگر نیز پیشنهاد شده که تا یک ماه آینده آماده می‌شود.
-مشخص شد که مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، دو سوئیت هتل المپیک را برای بازیکنان داماش قرار می‌دهد.
-به درخواست رجب اف قرار شد که پس از مشخص شدن اعضای تیم، همایشی با حضور افراد مسئول برگزار شود و حتی امکان حضور افرادی از اعضای فدراسیون بین المللی فوتبال مهیا شود تا معرفی رسمی صورت بگیرد.
-مقرر شد برنامه‎های رامیز محمداف مدیرفنی فعلی تیم در اسرع وقت در اختیار هیات مدیره باشگاه داماش گیلان قرار بگیرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
هیات مدیره داماش گیلان، سایت داماش، وارش اسپرت ، دیار وارش،‌ damash، باشگاه داماش، سامر رجب اف، اسماعیل حاجی پور، مجید جهانپور، مهدی الطافی، دکتر علی افتخاری، رامیز محمد اف،