وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : دومین نشست صمیمانه نمایندگان کاربران وارش اسپرت و هواداران داماش گیلان با امید هرندی سرمربی داماش گیلان بعد از ظهر چهارشنبه در ساختمان باشگاه داماش گیلان برگزار شد.

 

به گزارش وارش اسپرت در این نشست که با حضور جمعی از کاربران وارش اسپرت ، امید هرندی سرمربی داماش گیلان، علی احمدی سراوانی مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان و رادنی دیدار خبرنگار سایت گل و روزنامه تماشا به عنوان مهمان برگزار شد، حاضرین به مدت بیش از چهار ساعت و سی دقیقه در خصوص حواشی روزهای اخیر ، سکوها ، موضوعات انتقادی، مدیریتی و مباحث فنی و تاکتیکی به بحث و گفتمان پرداختند .

از نکات جالب توجه در این نشست طولانی خستگی ناپذیری امید هرندی در پاسخگویی به موضوعات مختلف بود . همچنین در حاشیه این جلسه از کاربران با کیک جشن دوسالگی وارش اسپرت که توسط مدیران سایت تهیه شده بود و شیرینی پذیرایی شد .

 

خلاصه برخی مباحث مطروحه و گزارش تصویری در ادامه مطلب

 

-در ابتدای جلسه دومین گروه از نمایندگان کاربران وارش اسپرت خود را به طور کامل معرفی کردند . افراد حاضر در جلسه عبارت بودند از : بابک پیمان طلب ، حسین آدی گوزل ، مهرداد ملک راه ، معراج محزونیون ، رضا فلاحتی ، محمدرضا زاهدی ، محمد هدایتی ، میلاد شاد افروغ ، امیررضا نیاز مهر ، روزبه جابری ، سهیل حسن زاده ، مجتبی آسمانی نژاد ، وحید نصرتی مقدم ، آرش کسمائی ، مجید مرزی ، حمزه صداقت ، ارسلان علیجانی ، محمود صالح ، علی خیرخواه ، مهرداد ثابت ، مازیار اصغرزاده ، امید هرندی سرمربی و علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان و رادنی دیدار خبرنگار سایت گل و روزنامه تماشا .

 

– علی احمدی سراوانی در خصوص بازی با ملوان و موضع گیری خود بیان داشت : پس از این مصاحبه ها اگرچه برخی مسائل جانبی را در نظر گرفته بودیم اما مورد هجمه و اعتراض برخی از هواداران قرار گرفتیم که البته از انتقادات آنها دلگیر نیستیم چون تیم خود را دوست دارند . البته باید عنوان کنم بخشی از مصاحبه من در برخی خبرگزاری ها تحریف شد ، هر چند در برنامه نود و ورزش از نگاه دو بیشتر مصاحبه پخش شد .

وی در بخشی دیگر از سخنانش ادامه داد : انصافا به تجربه ثابت شده است که هر وقت تماشاگر تیم را تشویق کرد تیم موفق بود اما هرگاه از چارچوب خارج شد نتوانستیم پیروز میدان باشیم .

 

– امید هرندی در بخشی از صحبت ها در خصوص حواشی هفته های اخیر عنوان کرد برخی از عوامل خارج از چارچوب تماشاگر در تهییج آنها برای توهین موثر بود . در واقع توهین هایی که شد بیشتر به عواملی بر می گشت که از هفته ها قبل حاشیه سازی می کردند و یا قبل از فصل در بحث واگذاری داماش و ملوان حرکات نادرستی را انجام دادند وگرنه مردم رشت و انزلی که در زندگی روزمره با هم مشکلی نداشته اند و ندارند.

 

– سرمربی داماش در خصوص حضور دارکو و مندز در کادرفنی اذعان داشت : قصدمان این بود که کادرفنی باشگاه را تقویت کنیم و آقایان دارکو و مندز به تیم اضافه شدند . این به معنای ضعف کادرفنی نیست بلکه می خواستیم بیشتر تقویت شوند .

وی در ادامه در خصوص اینکه خود وی این افراد را انتخاب کرده است یا به اجبار مدیرعامل باشگاه گفت : باشگاه پیشنهاد داد و من هم موافق بودم و قبول کردم . ذر خصوص آقای مندز هم ایشان قرار بود از ابتدا به ما اضافه شود چون اگر دقت کرده باشید ابتدای تمرینات پیش فصل مربی دروازه بان نداشتیم .

 

– مدیر رسانه ای باشگاه نیز در پاسخ به سوال یکی از کاربران درخصوص پرداخت ها گفت : تاکنون دو مرحله از پرداخت بازیکنان به صورت چک به آنها پرداخت شده که تاریخ یکی از چک ها تا حداکثر 20 شهریور و دومی نیز تا حداکثر 20 آبان است .

 

– امید هرندی در بحث فنی حضور برخی بازیکنان و دقایق حضورشان گفت : بازیکنی که خوب باشد از ابتدا تا انتها هم بازی می کند . اینکه یک بازیکن در یک بازی به عنوان تعویضی جواب می دهد و در بازی دیگری از ابتدا به شرایط آن بازی و سیستم بازی حریف بستگی دارد ما تمام این نکات را می سنجیم و بازیکن مورد نظر را وارد میدان می کنیم .
وی ادامه داد : مطمئن باشید من در بحث فنی به هیچ بازیکنی باج نمی دهم! هر بازیکنی که بتواند خود را با شرایط وفق دهد از او استفاده می شود.

 

– وی در خصوص بازگشت یکی از بازیکنان به تیم گفت : بازیکنی که جا بزند را به تیم برنمی گردانیم .

 

– یکی از کاربران  با تمجید شخصیت امید هرندی اذعان داشت که چرا امید هرندی در چند هفته اخیر و در کنفرانس ها بیشتر به حواشی می پردازد و از بحث های فنی خارج می شود و نسبت به این مسئله انتقاد کرد و عنوان کرد شاید این کار باعث عدم تمرکز کادرفنی شود ،که سرمربی داماش در پاسخ گفت : این حرف شما را قبول دارم اما این مسئله فقط برای چند بازی در طول فصل است و در خصوص بازی اخیر احساس کردم که برخی ها از خط خارج شده اند و باید دفاع می کردم و وارد می شدم .

 

– در بین جلسه کیک تولد دو سالگی وارش اسپرت توسط مدیران سایت به اتاق آورده شد که وقتی جلوی امید هرندی قرارداده شد وی به شوخی گفت الان با کیک وشمع از من  و مدیران وارش عکس بگیرند فکر می کنند جشن تولد من است و سپس از حاضرین خواست تا جمع شوند و عکسی به یادگار با کیک گرفته شود .

همچنین رادنی دیدار نیز با به همراه آوردن یک جعبه شیرینی تولد وارش اسپرت را تبریک گفت .

 

– سرمربی داماش در خصوص اینکه چرا باشگاه در خصوص عدم دعوت بازیکن از داماش به تیم ملی اعتراض نمی کند و در این راه کوشش ندارد با زیرسوال بردن انتخابات های تیم ملی و نادرست بودن برخی انتخاب ها اذعان داشت که اگر انتخابات عادلانه صورت می پذیرفت داماش در حال حاضر بازیکن به اندازه فیکس تیم ملی ندارد . وی عنوان داشت : صحبت از حضور یکی دو بازیکن داماش در تیم ملی بود اما نوسان آنها باعث شد که به تیم ملی دعوت نشوند .

وی ادامه داد : البته ما بازیکنان خوب در حد تیم های ملی پایه داریم که برخی از آنها به تیم ها ملی پایه دعوت شده اند و برخی دیگر نیز در آینده دعوت خواهند شد .

 

– علی سروانی در خصوص انتقاد از مدیرعامل داماش در مورد عدم حمایت مناسب از کادرفنی گفت : به این صحبت ها از دید دیگر هم نگاه کنید می توان آن را حمایت قلمداد کرد .

وی ادامه داد : وقتی آقای عابدینی می گوید از هرندی از 5 بازی هشت امتیاز بدست آورد یعنی اینکه دلیلی ندارد که او را از سمت مربیگری داماش بردارم و از او حمایت می کنم .

وی افزود : متاسفانه برخی ها اطلاعات غلط می دهند و بحثی که به شوخی در یکی از جلسات ما بیان شد با پر و بال دادن به آن حاشیه سازی می کنند . این اشخاص اهداف خاصی را دنبال می کنند .

 

– از سایر مباحث مطرح شده جانبی می توان به بحث کانون هواداران ، لیدرها ، جذب بازیکن در برخی پست ها و سایر بحث های فنی اشاره کرد .

 

– رادنی دیدار خبرنگار سایت گل و روزنامه تماشا نیز در قسمتی از جلسه ضمن پاسخ به انتقاد یکی حاضرین در جلسه در خصوص مطلب بعد از بازی با پرسپولیس و ارائه توضیحات در این مورد و فوایدی که می توانست داشته باشد خطاب به حاضرین گفت : فکر نمی کنم درهیچ باشگاهی چنین جلساتی برگزار شود و مباحث مطرح شده توسط حاضرین برای من جالب توجه بود . اکثر مباحث فنی و کاملا آگاهانه بود و هر تیم لیگ برتری به چنین هوادارانی که فوتبال را بفهمند نیاز دارد .

وی در ادامه خطاب به امید هرندی گفت : شما فقط سرمربی داماش نیستید بلکه نماینده مربی های بومی هستید .
وی ادامه داد : در بحث ها در مورد احساسی بودن بازیکنان ایران و تیم صحبت شد و در واقع مردم ما مردمی احساسی هستند…من فکر می کنم به همین جهت وجود یک روانکاو در تیم داماش نیاز است، چرا که یک روانکاو اگر بتواند حتی به اندازه یک امتیاز بیشتر برای تیم موثر باشد هم مفید خواهد بود .

 

– پس از پایان جلسه که بیش از چهارساعت و نیم به طول انجامیده بود امید هرندی به شوخی و با خنده گفت، اگر به خانه بروم همسرم از من گله خواهد کرد به خانه راهم نمی دهد ، چون به آنها قول داده بودم که این یک روز تعطیل را با هم بگذرانیم !

 

گزارش تصویری جلسه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید