وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مدیرعامل داماش روز گذشته دو جلسه بسیار مهم با شورای شهر رشت و مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس نهم شورای اسلامی برگزار نمود .

 

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان و به نقل از یک منبع آگاه ، بعد از ظهر روز دوشنبه 25 اردیبهشت یک جلسه مابین اعضای شورای شهر رشت و مهندس عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان برگزار شد که طی آن توافقاتی صورت گرفت تا شورای شهر به عنوان یکی از اسپانسرهای باشگاه داماش فعالیت داشته باشد و تبلیغ روی پیراهن تیم نیز به شورای شهر رشت سپرده شود .

 

مبلغی که قرار است شورای شهر رشت برای هر فصل پرداخت کند بین 3 تا 4 میلیارد تومان خواهد بود که به نظر می رسد این ارقام تا روز چهارشنبه قطعی خواهد شد و بر اساس آن نیمی از مبلغ پیش از آغاز فصل و  مابقی نیز در حین فصل پرداخت می شود .

 

 

همچنین در ساعات پایانی روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه مهندس جعفرزاده در محل دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان با مدیرعامل باشگاه مهندس امیر عابدینی دیدار کرد.

این دیدار که در جو بسیار صمیمانه ای برگزار شد تا پاسی از شب به درازا کشید. در این دیدار ابتدا مهندس امیر عابدینی پیروزی مهندس جعفرزاده را در انتخابات مجلس نهم را به ایشان تبریک گفت و از ایشان به عنوان فردی بسیار لایق و دوست داشتنی و صادق یاد کرد و از مواضع اصولی ایشان دفاع کرد. سپس مهندس جعفرزاده از زحمات مهندس عابدینی در حفظ تیم داماش و کسب رتبه هفتم لیگ برتر را در شرایط سختی که بر داماش گذشت تقدیر و تشکر کرد.

 

مهندس جعفرزاده از تیم داماش بعنوان تنها دلخوشی جوانان رشتی یاد کرد و بر حفظ و تقویت این تیم در رشت تاکید کرد. ایشان راهکارهایی جهت رفع مشکلات مالی این تیم نیز ارائه کرد و بارها در این جلسه از آمادگی تمام قد خود در همراهی با مهندس عابدینی در جهت رفع مشکلات این تیم یاد کرد.

 

 

سپس مهندس عابدینی به طرح مشکلات مالی پیشروی تیم پرداخت و از همراهی مهندس جعفرزاده تشکر کرد . او گله مندی عمیق خود را از مدیریت استان بخاطر بی توجهی به مشکلات مالی و حقوقی تیم داماش بیان کرد و از بنرهای تبلیغاتی استاندار با محتوای کمک به حل مشکلات تیم داماش در سطح شهر ابراز تعجب شدید کرد. او حضور مهندس جعفرزاده را سبب دلگرمی خود خواند و به کسب رتبه سوم یا چهارمی در فصل آتی ابراز امیدواری کرد.

 

شایان ذکر است که مهندس جعفرزاده در این جلسه اعلام کرد می تواند با رایزنی به دنبال جذب اسپانسرهای دیگر باشد، ضمن آنکه تمام تلاش خود را برای کاهش قیمت فروش داماش به کار خواهد گرفت.

به هر حال با خبرهای امیدوار کننده ای که شنیده می شود به نظر می رسد که مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه ظرف چند روز آینده به پایان خواهد رسید و داماش فصل آتی را می تواند بدون دغدغه آغاز کند .