دکتر کامران اطهاری،پزشک و فیزیوتراپ فعلی داماش گیلان فارغ التحصیل دانشگاه تهران هستن.ایشون همکاری خودشون با تیمهای ورزشی رو در سال 70 با تیم کشاورز به در خواست گنجاروف مربی این تیم تهرانی شروع کردن.بعدها به رشت اومدن و چندین سال در خدمت سپیدرود بودن.سپس به تیم دیگه شهر رشت یعنی پگاه سابق رفتن البته با تیم پگاه مستقیم همکاری نداشتن بلکه بازیکنای پگاه برای معالجه نزد ایشون میرفتن ؛ تا اینکه پارسال به درخواست مهندس عابدینی ایشون به داماش ملحق شدن و هم اکنون پزشک مورد وثوق تیم هستن.در ضمن مصدومای زیادی از شهرهای مختلف استان من جمله انزلی و تالش برای مداوا به ایشون مراجعه میکنن.

امروز در حین تمرین فرصتی دست داد تا در مورد آخرین وضعیت مصدومهای تیم از ایشون اطلاعاتی کسب کنیم.نکته جالب تو این مصاحبه این بود که ایشون از مدیریت مهندس عایدینی بسیار تمجید میکردن و معتقد بودن که آقای عابدینی میتونه واسه فوتبال گیلان و رشت بسیار مثمر ثمر باشه.در زیر متن مصاحبه و گفتگومون با ایشون رو میتونین بخونین :

از ایشون در مورد مصدومیت بازیکنان پرسیدیم که ایشون بدینگونه پاسخ دادن :
خدارو شکر مصدومیت بازیکنای اصلی تیم برطرف شده و تقریبا میشه گفت مصدومی نداریم.تنها مصدوممون میرترابی بود که یه عمل اورژانس داشت . چاووشی هم به شرایط تمرین برگشته و فقط مشکل بدنی داره که اونم با گذشت زمان و تمرین به شرایط بازی میرسه.حسینی هم یه مشکل کوچیک داره که چندان جدی نیست.
از ایشون خواستیم راجع مصدومیت بهنام افشه هم توضیحاتی به هواداران بدن و اینکه این مصدومیت تا کی ادامه پیدا میکنه.آقای اطهاری اینگونه تشریح کردن که :
تو ام آر آی (MRI) افشین مشخص شد که مشکل ایشون یه ساییدگی غضروفه و بایست تا 6 هفته دارو مصرف کنه.با گذشت زمان و مصرف مداوم دارو الان وضعیت افشین چاووشی عادی شده و به تمرینات هم برگشته.
مسئله دیگه ای که دغدغه اصلی هواداراست مصدومیت محمد مختاریه.پزشک اطهاری اینگونه این مسئله رو تشریح کردن :
محمد مختاری رباط صلیبی پاره کرد و میدونین که رباط دوره درمانش 6 تا 8 ماه طول میکشه و انشاءالله تو فصل آینده تو لیگ برتر واسه داماش بازی میکنه!


برای دیدن متن کامل مصاحبه ادامه مطلب را ببینید :

از ایشون خواستیم که کمی بیشتر در مورد مصدومیت افشین چاووشی توضیح بده و بگن که ارتباطی با مصدومیت کهنه پای این بازیکن گل زن داره که ایشون اینگونه پاسخ دادن :
بازیکنایی که عمل رباط صلیبی انجام میدن به یه مشکل بر میخورن و اون مشکل شروع از بین رفتن زانو هستش.چون زانو دستکاری شده و دیگه هیچ وقت به حالت اولیه برنمی گرده ولی با این حال بازیکن میتونه بازی کنه.درثانی بعضی مصدومیت ها طوریه که بازیکن میتونه بازی کنه مثلا محمد مختاری فصل پیش مصدومیتی از ناحیه پا داشت که گفت عمل نمیکنم و بازی میکنم.تا پایان فصل هم بازی کرد و هیچ مشکلی براش پیش نیومد.
از ایشون راجع اینکه بعد هر بازی هادی سهرابی مچ پاش رو میبنده پرسیدیم.پاسخ ایشون جالب بود :
سوال جالبی پرسیدین.هادی از جوونی پیش من میومد و مشکل اساسی نداره.از لحاظ مفصلی اکثر فوتبالیستها به اصطلاح حسگرهای عمقیشون مختله و مشکل داره!بخاطر نوع بازی فوتبال این مشکلات پیش میاد.از لحاظ مصدومیت فوتبال در صدر ورزشها قرار داره و حتی بوکس در رده نهم هستش.هادی هم مشکل خاصی نداره و چون زمین عضدی سفته به پاش فشار میاد و همونطور که گفتم این مسئله تو فوتبال طبیعیه.
و در پایان از ایشون بخاطر اینکه وقتشون رو در اختیار ما گذاشتن تشکر کردیم و ایشون هم برای سایت و هوادرا آرزوی موفقیت کردن.

مصاحبه : میثم – مهرداد