پس از اینکه سوت پایان بازی برگزار نشده داماش گیلان و پیام مشهد نواخته شد، فرصتی دست داد تا وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان به سراغ مهدی دینورزاده سرمربی داماش برود و گپ و گفتی را ترتیب بدهیم. 

 

*در ابتدا آقای دینورزاده  نظرتون رو راجع به بازی قبلی که داشتیم و همینطور اتفاقاتی که توی اراک افتاد بفرمائید؟

شرایط بازی قبل با همیاری به دو دلیل خوب نبود. اول اینکه باد شدیدی در استادیوم می وزید و ما توی نیمه اول در جهت خلاف باد باید بازی میکردیم و این نیروی زیادی رو از بچه ها میگرفت و اینطور شد که توی نیمه اول یه گل هم خوردیم. در حالی که انتظار داشتیم تو نیمه دوم جهت باد موافق ما باشه و ما بتونیم از این شرایط استفاده کنیم ورزش باد خوابید! اما در هر جهت بازی خوبی رو تونستیم توی اون شرایط برگزار کنیم . و دوم یه مقدار تماشاگران اراکی کم لطفی کردند که خب من دلیلش رو نمیدونم اما این برای خودشون خوب نبود، ولی بچه ها تلاش خودشون رو انجام دادند و بازی رو بردند.

شما یکی از منتقدین بودید که چرا بیرون از خونه بازی رو نمیبرید، این برد فکر میکنم هم به شما و هم تماشاگران خوب داماش نشون داد که ما بیرون از خونه هم میبریم!

 

*در مورد حواشی که اتفاق افتاد چه نظری دارید؟

به هر حال این حواشی تو فوتبال ما وجود داره دیگه.تیمی که میزبانه و دوست داره که بازیش رو ببره و وقتی بازیش رو میبازه طبیعی هست که اتفاقاتی رو رقم بزنه که برای ما خوشایند نبود.

 

*اما بازیکنان و کادر فنی همیاری اعتقاد داشتند که داوری این مسابقه باعث این اتفاقات شده. به طور کلی چه نظری در مورد داوری دارید؟

آقای جباری به طور کلی خوب سوت زد فقط در یه صحنه تو اواخر نیمه اول بود که یه ناهماهنگی بوجود اومد. بازیکن همیاری با یه خطای هند عمد ،توپ رو از داخل دروازه بیرون آورده بود اما آقای جباری اعلام پنالتی کرد در حالی که خط نگهدار توپ رو گل اعلام کرده بود. این اختلاف نظر باعث شد که روند بازی یه چند دقیقه ای متوقف بشه و در نهایت هم اعلام گل کردند. فیلم این بازی هم موجوده که باشگاه این فیلم رو برای فدراسیون فرستاد تا ابهامی وجود نداشته باشه.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب…

 

 

 

*بعد از بازی مشکلاتی براتون بوجود اومد درسته؟

بله. متاسفانه تماشاگران اراکی یه حرف هایی رو زدند که نباید بزنند و ما به توقفی هم تو زمین داشتیم و هم توی رختکن؛ بعد از یک ساعت هم حرکت کردیم یه سمت شهر رشت.

 

*تیم پیام بنا به دلایل و اتفاقاتی که برای این تیم افتاد به رشت نیومد. شما نظرتون در این مورد چیه؟ چرا که این برد 3 بر صفر انظباطی روی تفاضل گل ما اثر مثبتی رو ایجاد نمیکنه…

ما از هر نظر آماده بر گزاری مسابقه هفته بیست و یکم خودمون بودیم. دیدید که بچه ها هم همه آماده بودند و داوران و شرایط برگزاری بازی هم کاملا آماده بود. ما صد در صد آماده انجام این بازی بودیم و قصدمون هم یه برد با یه نتیجه خوب بود تا از تیم سپاسی یه مقدار فاصله بگیریم که حالا این اتفاق بدین شکل برای ما رقم خود.

 

*شما اینکه امروز بازی برگزار نشد رو مثبت میبینید؟

نه خب، بازی نکردن که از یه جهاتی خوب نبوده. به هر حال هر چقدر تو کوران بازیها باشی بیشتر به نفعمون هست. ضمن اینکه بعد از این بازی هم سه هفته تعطیل بودیم و با این یه هفته میشه چیزی نزدیک به یه ماه.این شرایط یه مقداری بچه ها رو از کوران مسابقات دور میکنه.

 

*20 روز باقیمونده تا بازی بعدیمون با تیم ماشین سازی تبریز؛ شما برای این مدت چه تمهیداتی رو اندیشیدید؟ و تمریناتمون چند روز تعطیل خواهد بود؟

این مدت بچه ها تمرینات سختی رو پشت سر گذاشتند و یه مقدار خسته هستند. در هر حال هر روز تمرین کردند روی چمن مصنوعی خستگی های خاص خودش رو داره و ما یه چند روزی رو تا عید تعطیل هستیم تا روز ششم که دوباره تمریناتمون رو آغاز میکنیم تا برای بازی هجدهم فروردین با تیم ماشین سازی توی تبریز آماده بشیم.

 

*اردوی خاصی رو در نظر ندارید؟

نه ؛ تمریناتمون رو تو همین رشت ادامه میدیم.

 

 

*اگر یادتون باشه یه مصاحبه با شما داشتیم و شما هم قول عیدی رو به هواداران داماش داده بودید و این عیدی امروز عملی شد.

خب خوشحالیم که خلف وعده نکردیم و لطف خدا شامل حال ما شد و طرفداران رشتی و داماش از این جهت تونستند عیدی خودشون رو از تیم محبوبشون بگیرند.

 

*5 مسابقه تا پایان فصل باقی مونده که از این پنج بازی دو تاش داخل خونه هست و سه تای دیگه خارج از خونه. این قضیه رو چطور میبینید؟

ما هر کدوم از پنج بازی رو به حکم فینال بهش نگاه میکنیم و برای هر بازی تمهیدات خاص خودش رو اندیشیدیم و هدفمون هم توی تمام این بازیها 3 امتیاز هست . امیدواریم همون روند خوب هفته های پیش رو با کمک بچه ها و هواداران ادامه بدیم تا در آخر هم مردم خوب رشت و هواداران داماش گیلان بتونند جشن خوبی رو بابت صعود به لیگ برتر برپا کنند.

 

*صحبتتون با هواداران داماش رشت؟

ما دوست داریم باز هم مثل همیشه هواداران داماش صبور باشند تو بازیها و بیان تیم خوشون رو کما فی السابق تشویق کنند و مثل همیشه به تیم حریف کاری نداشته باشند. حتی اگر هر دو تیم رو هم تشویق کنند (!) بچه های ما روحیه میگیرند ومیتونند بازی بهتری رو از خودشون نشون بدند.

 

*و حرف آخر؟

خیلی ممنون از شما؛ پیشاپیش هم سال نو رو به شما و مردم خوب رشت تبریک میگم. ان شاالله که سال خوبی رو در پیش رو داشته باشید.

 

ما هم سال نو رو به شما تبریک میگیم و خیلی ممنون از اینکه وقت تون رو به وارش اسپرت دادید.

 

 

مصاحبه از : مهرداد