برخلاف تصوری که ما از وی داشتیم،همه از او در تیم داماش تعریف میکنند…شاید اگر از اول فصل می آمد با وجود اعتراضات احتمالی اولیه، هرگز تصور بدی از وی در ذهن هواداران به وجود نمی آمد اما تغییرات پی در پی مربیان و سابقه اشتباهات بد مربیان غیر بومی و کارنامه وی در فصل جاری در تیم برق و بیشتر از همه جایگزین شدن او به جای ناظمی خیلی ها را نسبت به او بدبین کرده… باید دید که آینده او با تیم محبوبمان داماش به کجا کشیده خواهد شد.
وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان برای دقایقی قبل از بازی با کاوه با مهدی دینورزاده مربی تازه وارد و کهنه کار داماش گیلان هم کلام شد و او نیز با حوصله به سوالاتمان پاسخ داد…

*از کدام تیم فوتبال رو شروع کردید؟

من هم مثل خیلی از بچه های اون زمان فوتبالم رو از زمین های خاکی شروع کردم.سال 47 هم مهندس عابدینی یه تیمی توی محل ما درست کرد که توی جام کیهان شرکت کردیم.

*چی شد در برق شیراز موفق نبودید؟

راستش رو بخواید یه شرایط خیلی خاصی بود و یه نفر دومی هم وجود داشت و بازیکنان با دل و جون بازی نمیکردند و از لحاظ مالی هم خیلی مشکل داشتند.و خیلی از بازیکنای سال قبل هم رفته بودند.

قتی مربی تیم شدید مهمترین خصوصیتی که دیگران در موردتون بکار بردند صداقت و به دور بودن از حاشیه بود و میگویند مربی ای هستید که پارتی بازی توی کارش نیست.این حرفها تا چه حد درسته؟در کل میخوایم بیشتر از روش کاریتون برای ما بگید!

خوشبختانه آقای عابدینی شرایط رو کامل مهیا کردن و بچه ها هم بچه های باتجربه و جوون های خوبی هستند.توی این چند روز هم که اومدم رشت واقعا بهترین برخورد رو مردم این شهر با من داشتند و با بچه هایی هم که با نظم هستند به بهترین شکل ممکن داریم تمرینات رو انجام میدیم.و از مردم هم میخوایم تا نیم فصل تحمل کنند تا ما با تیم خو بگیریم و نیم فصل دوم ان شاالله سیر صعودیمون رو ادامه بدیم.تا با این کار پاسخگوی خوبی به زحمات هواداران و حاج آقا عابدینی باشیم.

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب…

*آقای دینورزاده شما که دیگه یکی از پیشکسوت های فوتبال هستید حتما به خاطر دارید که هیچ وقت سابقه نداشته که در گذشته در بازی های سپیدرود استقلال شهرداری رشت و حتی پگاه این قدر کم هوادارا به استادیوم بیاد ولی مطمئنا اگه داماش نتیجه بگیره هواداران با فوتبال آشتی میکنند و مثل گذشته از تیم حمایت میکنند.

مطمئنا با کسب نتایج خوب،هواداران آشتی میکنند و به استادیوم میان.و مطمئنا آینده خیلی خوبی در انتظار داماش و فوتبال رشت هست.

 

*به نظر خودتون این امکان وجود داره که دینورزاده اولین مربی غیربومی باشه که تیم های رشتی رو به لیگ برتر ببره؟

من تمام سعیم رو میکنم.ولی این تیم از لحاظ بدنی خیلی مشکل داره به همین دلیل فقط تا نیم فصل فرصت میخوام.

 

*بازی با کاوه تهران رو چه طور میبینید؟

ما همه بازی ها رو برای برد میریم.ما باید نتایج خوبی بگیریم تا زیاد با صدر جدول زیاد فاصله نداشته باشیم تا در نیم فصل دوم به حداکثر قوای خودمون برسیم.

 

*یه سوال حاشیه ای؛مهندس عابدینی در امور فنی تیم دخالت میکنند؟

ای کاش همه مدیرها مثل ایشون بودند.در دوران خودش فوتبال بازی کرده درد کشیده این فوتباله و بیان ببینند که چه طور داره برای این تیم زحمت میکشه.اون هایی که میگن دخالت میکنه باید ببینند که چه طور دخالت میکنه وقتی قبل از بازی در جلسه یه نظراتی رو میگه و نکات خوبی هم هست چرا نباید از این نظرات استفاده کرد؟ولی در حین مسابقه و ارنج و … خودشون هم میدونند که من روش کاریم به چه شکلی هست و هیچ وقت آقای عابدینی این کار رو نمیکنند.

 

*پس ما مطمئن باشیم که فقط نظر میدن؟

صد در صد

 

*حرف آخرتون؟

آرزوی موفقیت برای شما و همکاراتتون و مردم رشت و دعا کنند تا تیمشون صعود کنه.

 

 

 

مصاحبه از:  آبراره با تعصب