وارش اسپرت

*آقای دینورزاده از بازی با فولاد نطنز برامون بگین؟چه طور بود بازی؟
والله ما برای هر بازی برنامه ی خاص خودش رو داریم.ضمن اینکه اولین بازی از دور برگشت بود و فولاد نطنز یکی از تیم های خوب گروه ما هست و بر خلاف ظاهر که نتیجه نگرفته تیم خیلی خوبیه و آخرین بازی دور رفت هم تو خونه ی خودش باخته بود به هر ترتیب میخواست 3 امتیاز این بازی رو بگیره و خیلی هم خوب بازی کردند.
 
ناگفته نمونه که هم تیم خوبی دارند و هم کادر فنی خوبی.ما هم طبق برنامه تمرین های خوبی داشتیم از لحاظ آمادگی و هماهنگی  بچه هاخوب بودند ضمن اینکه ما 4 تا از بازیکنان اصلی خودمون (رضا مهدوی ، محمد آبشک ، هادی سهرابی و هاملت میختاریان) رو نداشتیم ولی بچه ها خوب دارند تمرین و بازی می کنن و این نشون میده که تیم تکیه بر فرد خاصی نداره . از نظر من این ارزش بالایی داره و خدا رو شکر که تو این بازی ما از بازیکن های جدید هم استفاده کردیم مخصوصا از یک جوونی که تا حالا بهش بازی نرسیده بود به نام مهران گلبرگ وظایف خودشون رو خیلی خوب انجام دادند.از قبل روی اون تیم شناخت داشتیم و سعی کردیم که بازی رو کنترل کنیم و خوشبختانه توی همون شروع بازی هم روی یکی از حملات خوبمون تیم به گل رسید و من احتمال میدم که روی گلی که خوردیم مهاجم تیم فولاد نطنز با دست کار کرده باشه.چون من خودم زاویه ی دید نداشتم و فکر کنم داور و کمک داور هم درست ندیدن.حالا باید دید که چگونه است؟!
 
بچه ها که گل خوردند به هم نریختند و برنامه ی خودشون رو پیاده کردند و نیمه ی دوم خیلی بازی با برنامه ای رو انجام دادند ضمن اینکه فشار زیادی هم تیم فولاد نطنز برای گرفتن نتیجه رو تیم ما آورده بود مخصوصا اواخر بازی.بازیکنهامون هم خوب دفاع کردند و هم خوب حمله کردند.شانس گل هم نیمه ی دوم داشتیم ولی خب بازی مساوی به پایان رسید.در هر حال میتونم بگم که نتیجه مساوی عادلانه بود.
 
متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب ببینید:

*از بازیکن جدیدتون راضی بودید؟
بازی اولش بود و با زمان کمی که اومده بودش سعی کرد تمام وظایفی که بهش محول شده بود رو انجام بده ،ضمن اینکه خیلی با بچه ها از نظر فکری نزدیکه.
 
*به غیر از سپهر محمد صادق تو ترکیب اون بازی مهران گلبرگ هم اضافه شده بود که البته نیمه دوم تعویض شد .از بازیش راضی بودین؟
بله.مهران گلبرگ با برنامه ای که بهش محول شده بود وظیفش رو خیلی خوب انجام داد.چون اولین بازیش بود و بازی سنگینی هم بود و همونطور که می دونید ما مهمان بودیم ، اولین بازی برای یک بازیکن جوون خیلی سخته که فکر کنم فشار بازی هم روش اثر گذاشته بود و زمانی که دیدیم که کارش رو کرده و شاید دیگه نتونه کارایی داشته باشه تعویضش کردیم که به مشکل برنخوریم.
 
*احتمال اینکه تو بازی های آینده به بازیکنان جوانی مثل گلبرگ و الماس خاله بازی داده بشه چقدره؟
ببینید ما بر اساس شرایط زمان و بازی تیم مقابل بازی می کنیم.داخل خونه یک حرفی هست و خارج خونه هم یک حرف دیگه.داشته های ما هم خوب  همگی خوب هستند . بر اساس داشته هامون سعی می کنیم برنامه ریزی کنیم و کار رو دنبال بکنیم.
 
*تو بازی با شهرداری یاسوج علی نظیفکار از بازیکنان تاثیرگذار در نیم فصل نیستش و 3 اخطارست شما چه تدابیری اندیشیدید برای این بازی؟
خب ما خوشبختانه همونطور که گفتم تیممون متکی به نفرات خاصی نیستند.شما ببینید تو بازی نطنز آقایون مهدوی ، آبشک ،سهرابی و میختاریان نبودند و بچه ها بازی خودشون رو کردند.تو این بازی هم علی نظیفکار ضمن اینکه خیلی برای تیم زحمت کشیده 3 اخطاره شده و طبیعتا نیست و قطعا بازیکنان دیگه ای هستند که زحمت می کشند و خلاء ای ایجاد نخواهد شد.
 
*سهرابی امروز تو تمرین نبود؟دلیلش چی بود؟
سهرابی مصدومه…
 
*به این بازی میرسه؟
بعید می دونم.نه خیر.ایشون باید 1 هفته استراحت بکنند چون مصدومیتش شدید هست.
 
*تو بازی رفت نمیدونیم جو بازی بود یا چیز دیگه ای که تیم به دفاع صرف روی آورده بود.(البته تو زمان آقای پوشنیک بود و شما نبودید).می خواستیم ببینیم شما تو این بازی چه استراتژی دارید؟
قبلا هم گفتم هر بازی شرایط خاص خودش رو داره.داخل خونه و خارج خونه… مسلما شرایط لیگ اینگونه هست و هر تیمی از تمام پوئن های خودش برای نتیجه گرفتن استفاده می کنه.ما هم توی شهر خودمون ضمن اینکه امیدوار به کار تیمی بچه ها هستیم از تمام امکانات استفاده می کنیم که بتونیم پیروز میدان باشیم و موقعیت خودمون رو در بالای جدول انشالله بهتر و تثبیت کنیم.
 
*خرید جدید نداشتید؟
خرید هامون رو کردیم دیگه پول نداریم نمیتونیم بیشتر از این خرید کنیم. ببخشید ما رو (با خنده)
 
ممنون که وقتتون رو به ما دادین.مطلبی نیست؟
خواهش میکنم.تشکر می کنم از شما و مردم رشت که همیشه این بچه ها رو تشویق و همراهی می کنند.انشالله تا آخر همینطوری باشه و بچه ها مزد این تشویق ها و این علاقه مندی هایی که تماشاگران دارند رو بدند که همون صعود به لیگ برتر هست انشالله.
 
خیلی ممنون که مثل همیشه به ما لطف داشتین..
 
 
 
 
 
مصاحبه:میثم – مهرداد – رشتی با تعصب