*نفت رو با یک بازی خوب شکست دادیم.چطور دیدید این مسابقه رو؟

هر چقدر که به پایان مسابقات نزدیک تر میشیم ، شرایط بازی ها سخت تر و حساس تر میشه. امروز مخصوصا تو نیمه اول یه مقداری هوا گرم شده بود که این رو کار بچه ها تو این نیمه بی تاثیر نبود. اما تو نیمه ی دوم بچه ها به خودشون اومدند و تونستند از موقعیت ها استفاده کنند و در نهایت این بازی رو ببریم.

 

*این روند خوب رو تو این سه بازی آخر هم ادامه میدیم و برای برد به میدان میریم؟

ما هدفمون کاملا مشخصه و اگر قرار باشه که لیگ برتری بشیم، باید تمام بازیها رو به چشم فینال نگاه کنیم و حالا 3 تا فینال دیگه باقی مونده.

 

*اگر هفته آینده صعودمون قطعی بشه، از امیدها استفاده میکنید؟

خب این بستگی به شرایط داره ، من الان نمیتونم راجع به این قضیه اظهار نظر کنم.

 

*در مورد داوری این مسابقه چه صحبتی دارید؟

آقای اکبری داور خوبی هستند و خوب هم سوت زدند. فقط بعضی از دوستان میگند که گل دومی رو که ما زدیم و آفساید اعلام شده ، آفساید نبوده و در مورد پنالتی که منجر به گل سوم ما هم شد هیچ مشکلی وجود نداشت و فکر نکنم اعتراضی وجود باشه.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب…

 

 

*و البته اون خطایی که روی امین ترکاشوند انجام شد و داور اعلام پنالتی نکرد…فکر میکنید داوری های گذشته و پنالتی هایی که برای داماش گرفته شده رو اون تصمیم تاثیر داشته؟

در مورد اون خطا من هم فکر میکنم که میتونسته پنالتی باشه، چون مسلما یه برخوردی صورت گرفته بود. اما در مورد این که آیا قضاوت های گذشته روی این تصمیم تاثیر گذاشته من اینطور فکر نمیکنم و به نظرم این تشخیص داور بازی بوده.

 

*در مورد بازی بعدیمون با سیرجان چه نظری دارید؟

سیرجان از تیم های خوب امسال لیگ یک بود که توی نیم فصل دوم یه مقدار به مشکل خورده اما ما با تمام قدرت جلوی این تیم ظاهر خواهیم شد. اونجا هم مشکلات خاص خودش رو داره و ما هم باید با شرایط آب و هوایی اون منطقه و هم ارتفاع یه جورایی مقابله داشته باشیم. ان شالله با بازی خوب بچه ها بتونیم اونجا هم پیروز از میدان خارج شیم تا بتونیم مردم شهر و طرفداران داماش رو خوشحال کنیم.

 

*و هواداران…

مثل همیشه خوب، صبور و با حوصله. واقعا ازشون ممنونم.

 

*در صورتی که تیم به لیگ برتر صعود کنه،شما اولین مربی غیر بومی خواهید بود که اینکار رو در رشت انجام داده…

من رو وارد مسائل حاشیه ای نکنید(با خنده). فعلا فقط به این فکر میکنم که کارم رو درست انجام بدم

 

*و حرف آخر؟

ممنون از همه شما و امیدوارم که بتونیم همینطور با ادامه این روند دل مردم رو شاد کنیم و به لیگ برتر برسیم.

 

 

مصاحبه : مهرداد – میثم