مدیریت شهری در حد توان خود از این دو تیم حمایت می کند و با وزیران، استاندار و مسئولین مربوطه نشست هایی را به منظور چاره اندیشی و راهکارهای عملیاتی برگزار خواهد کرد.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، محمدحسن عاقل منش با بیان اینکه شکی در ضرورت حمایت از سپیدرود و داماش نیست گفت: کمک به این دو تیم و سرپاماندن این دو باشگاه به حفظ سلامت و نشاط جامعه و جوانان کمک می کند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه سپیدرود و داماش از باشگاه های پرطرفدار کشور هستند افزود: این دو تیم تاثیرگذاری اجتماعی فراوانی دارند و مدیریت شهری هم تلاش کرده است در حد توان از این سرمایه های اجتماعی حمایت کند.

 

وی در ادامه به حقوق های معوقه کارکنان شهرداری رشت پرداخت و تصریح کرد: امروز شرمنده پرسنل شهرداری رشت شده ایم و از سوی دیگر سایر هیئت های ورزشی هم انتظاراتی از مدیریت شهری دارند و باید با در نظر گرفتن این موارد حمایت از دو تیم سپیدرود و داماش نیز در قالب های مختلف تداوم یابد. پیش از این نیز مباحثی مثل اقامت، سفر و ایاب و ذهاب تیم و طرفداران، تبلیغات رایگان، هدایا و نظایر آن وظیفه شورا و شهرداری بوده و سعی شده است که کمک ها به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد.

 

محمدحسن عاقل منش با اشاره به عدم تحقق بودجه پیش بینی شده و با بیان اینکه در حالت خوشبینانه ۶۰ درصد بودجه محقق خواهد شد اظهارداشت: سقف اعتبار حمایت های ورزشی نیز محدود است.

 

در ادامه محمدحسن عاقل منش ضمن تاکید بر حمایت از دو تیم گفت: باید با توجه به توانمندی های شهرداری و محدودیت ها و همینطور در نظر داشتن سایر هیئت های ورزشی در اسرع وقت با حضور شهردار رشت در این خصوص تصمیم گیری شود.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا با ابراز خرسندی از اینکه مسئولین سپیدرود و داماش نیز وضعیت شهرداری رشت را درک می کنند افزود: مدیریت شهری در حد توان خود از این دو تیم حمایت می کند و با وزیران، استاندار و مسئولین مربوطه نشست هایی را به منظور چاره اندیشی و راهکارهای عملیاتی برگزار خواهد کرد. / حرف تازه