داماش در گام نخست لیگ یک با تیمی نصف و نیمه برابر میزبانش به تساوی دست یافت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته نخست رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) داماش گیلان در استادیوم هفتم تیر بابل به مصاف رایکا بابل رفت که در نهایت این دیدار پس از نود دقیقه تلاش دو تیم که با برتری بازی داماشی ها همراه بود، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

داماش گیلان در حالی پای به میدان بابل گذاشت که تنها ساعاتی قبل از آغاز مسابقه آخرین موانع اداری برای خروج امتیاز اروند از خوزستان به گیلان برداشته شد و کارت بازی بازیکنان داماش در فدراسیون صادر شد.
داماشی ها در این بازی نیمی از تیم خود را به دلایلی چون محرومیت در اختیار نداشت. همچنین سه بازیکن تازه جذب شده لاجوردی ها به اسامی آذرباد، آوخ و گلزاری نیز از تیم جدا شدند.
داماش گیلان ۳۱ مرداد ماه در دومین گام لیگ یک و در اولین مسابقه خانگی اش در این لیگ پس از سه سال دوری، در استادیوم سردارجنگل رشت به مصاف سرخپوشان تهران خواهد رفت.

ترکیب داماش گیلان: محمد ضیائی، آرمین منفرددوست، آزاد جعفرزاده، کنعان طاهرنژاد، مهدی نظر محمد پناه (جابر نصیری)، سید کاظم رحمانی، میثم میرپسندیده، علیرضا توکلی (حسین فاضلی)، علی حقدوست، عباس کندل و سعید باقرپسند.