وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: امید هرندی سرمربی تیم داماش گیلان که به دلیل محرومیت تیم داماش را نمی توانست از روی نیمکت همراهی کند نتوانست در کنفرانس خبری پس از بازی حضور یابد و مازیار ربیعی فرد مربی داماش گیلان به جای ایشان در کنفرانس خبری حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از دیار میرزا، مربی تیم داماش گیلان با بیان این که  داماش تیم جوانی است و روزبه روز شرایطش بهتر می شود گفت : تیم گل گهر سیرجان همان تیمی است که در مقابل پرسپولیس آن بازی خیلی خوبی را رایه داد اما نتوانست در مقابل تیم ما کارایی لازم را داشته باشد. ما توانستیم گل اول مسابقه را بزنیم و جلو بیفتیم اما نتوانستیم گل زده خود را حفظ نماییم و این موضوع به جوانی بازیکنان داماش گیلان بر می گردد.

ربیعی فرد هدف اصلی تیم داماش در لیگ دسته یک کشور را حفظ این تیم دراین لیگ دانست و افزود : نیم نگاهی به صعود به لیگ برتر داریم و به لطف خدا با پرورش این جوانان می توانیم یک تیم بسیار خوب را سال آینده وارد لیگ کنیم.

 

وی به کشف بازیکنان با استعداد در تیم داماش گیلان اشاره کرد و گفت :این بازیکنان باید در لیگ امسال تجربه کسب نمایند تا در سال های آتی به بازیکنانی بهتر تبدیل شوند.

ربیعی فرد حق تیم داماش گیلان را کسب هر سه امتیاز بازی دانست و افزود : توانستیم موقعیت های خیلی خوبی در بازی کسب نماییم و همچنین پنالتی اعلام شده از سوی داور به نظر من خطای دست می آمد که کارشناسان داوری باید در این ارتباط نظر بدهند.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تعویض هایی که منجر به تغییر روند هجومی تیم داماش گیلان شد اظهار کرد :علت تعویض ها مصدومیت زیاد و خستگی برخی بازیکنان است و پس از خوردن گل بازیکنان خود به خود عقب کشیدند و نتوانستند بازی شاداب و خوب خود را ادامه دهند .

 

مربی تیم داماش گیلان در خصوص حضور چرخشی دروازبان ها درون چهارچوب دربازه داماش هم گفت :این سوال را باید آقای هرندی جواب دهد زیرا ایشان سرمربی تیم است و از طرفی هر دو دروازبان در شرایط خوبی به سر می برند و چون می خواهیم هر دو شرایط آرمانی خود را حفظ نمایند این تصمیم اتخاذ شده است.

 

شهبا: کسب یک امتیاز در رشت برای ما خیلی ارزشمند بود

 

پس از بازی تیم مان در جام حذفی و با پرسپولیس بازیکنان ما دچار خستگی مفرط شده بودند و نتوانستیم یک تمرین کامل و مناسب را انجام دهیم.

به گزارش وارش اسپرت قاسم شهبا سرمربی گلگهر سیرجان در خصوص تساوی تیمش برابر داماش گیلان در رشت گفت: ما با دو پرواز عازم رشت شدیم و مسیر طولانی راه هم مزید بر علت شد که نتوانیم خستگی را از تن بازیکنان خارج کنیم.

 

وی افزود: داماش خیلی خوب کار کرد و ما را تحت فشار گذاشت و ما هم در مقابل توانستیم خوب دفاع کنیم و نتیجه مساوی را بدست بیاوریم. امروز داماش گیلان فوق العاده کرد و ما هم می دانستیم که بازی سختی را در پیش داریم.

سرمربی گلگهر در خصوص داوری مسابقه گفت: گل اولی که ما خوردیم را به نظرم روی بازیکنمان خطا شد و همان توپ در برگشت تبدیل به گل شد و در خصوص پنالتی تیم مان هم فکر می کنم پنالتی بوده است و البته باید کارشناسان در این خصوص نظر بدهند.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت مبنی بر اینکه علاوه برفشار داماش به نظر می رسد گلگهر هم استراتژی خاصی برای پیروزی در این دیدار نداشته است گفت: شاید تا حدودی حرفتان درست باشد چون بچه های ما واقعا خسته بودند و در بازی جام حذفی خیلی اذیت شدیم. ما چهار مصدوم داشتیم و مطمئنا همین یک امتیاز برای ما خیلی ارزش داشت و می تواند در آینده به ما کمک کند. 

 

سرمربی گلگهر در پاسخ به این سوال وارش اسپرت که در چند مرحله هم به بازیکنان داماش اعتراض داشت و هم بازیکنان خودی گفت: به چند بازیکن اصلی خودمان استراحت داده بودم و قصد داشتم تا آنها را در نیمه دوم استفاده کنم که کارایی بهتری داشته باشند اما متاسفانه نتوانستند بر روی روند تیم تاثیر مثبت بگذارند و یکی از آنها هم کارت زرد گرفت. در خصوص اعتراض به بازیکنان داماش هم تنها به امیر تیزرو بود که در هنگام پرتاب اوت دستی من را زد و مشکل خاصی نبود.