در حالی که درگیری از سمت اعضای تیم میزبان بود، داخل رختکن ما گاز اشک آور زدند که باعث اذیت شدن بازیکنان و اعضای تیم داماش گیلان شد.

مازیار ربیعی فر مربی داماش گیلان پس از بازی تیمش برابر پارسه تهران در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان گفت: ما طی روند چند هفته اخیرمان در این بازی هم خوب شروع کردیم و از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کردیم. حتی چند موقعیت گلزنی دیگر هم داشتیم که متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم، اما پس از گل دوم مسئولین تیم و تماشاگران پارسه به داور اعتراض کردند که داور بازی هم تحت تاثیر آنها قرار گرفت.

 

مربی داماش گیلان ادامه داد: این بازی در واقع دربی داماش بود و از حساسیت زیادی به خصوص برای بازیکنان تیم حریف برخوردار بود، همین حساسیت ها سبب شد که بعد از بازی محمد حیدری به یکی از بازیکنان پارسه بگوید: تو چرا موقع تعویض به من فحش دادی که آن بازیکن هم با سر، بینی محمد حیدری را می شکند.

 
 

از سوی دیگر حافظ یعقوبی که در حال جدا کردن بازیکنان بود نیز توسط دروازه بان پارسه در اثر ضربه ای که با استوک از پشت به گردنش زده شد از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و هر دو بازیکن داماش به بیمارستان منتقل شدند و متاسفانه شرایط مساعدی هم ندارند!

وی ادامه داد: البته این پایان جنجال ها نبود و در حالی که درگیری از سمت تیم میزبان بود، داخل رختکن ما گاز اشک آور زدند که باعث اذیت شدن بازیکنان و اعضای تیم داماش شد و تا ساعت ها بعد از این اتفاق همچنان دارای سوزش چشم و گلو هستند!

 

مازیار ربیعی فرد

 

لژیونر اسبق فوتبال رشت با درخواست برخورد از سوی فدراسیون فوتبال با چنین ناهنجاری هایی اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم، در هفته های گذشته هم در بازی پارسه درگیری پیش آمد و اعضای این تیم سابقه دار هستند، پس انتظار می رود که فدراسیون فوتبال با چنین تیم های برخورد داشته باشد تا دیگر شاهد چنین بی اخلاقی هایی نباشیم.

 

ربیعی فر در ادامه گفت: مثلا فوتبال ما ادعای حرفه ای بودن دارد، اما در مسابقه ای به میزبانی تیم پایتخت نشین، رفتار قرون وسطایی مشاهده می شود که برای فوتبال ما و فدراسیون آن اصلا خوش آیند نیست!

وی افزود: داماش گیلان تیمی از همین کشور است و از استانی فوتبال خیز هستیم که بازیکنان سرشناس زیادی را تحویل فوتبال این مرز و بوم داده ایم، پس چنین رفتاری هیچ توجیه ای ندارد. امیدواریم هرچه سریعتر با عوامل این اتفاقات زشت برخورد شود تا دیگر هیچ تیمی به خود اجازه چنین رفتاری ندهد.

 

مازیار ربیعی فر با اشاره به مهمان نوازی هواداران رشتی در طول فصل جاری گفت: تمام تیم هایی که در رشت آمدند با استقبال و مهمان نوازی هواداران داماش مواجه شدند که نشان از فرهنگ غنی این دیار دارد. حتی فصل گذشته هم در بازی با پارسه در رشت حاشیه ای وجود نداشت، اما نمی دانم چرا هرگاه مهمان پارسه در تهران هستیم با چنین رفتاری مواجه می شویم و اینگونه جواب مهمان نوازی داماشی ها را می دهند. این برای تیمی که به نوعی هم خانواده داماش گیلان محسوب می شود خوش آیند نخواهد بود!

 

 

 

 

مازیار ربیعی فرد، سایت داماش، وارش اسپرت، هواداران داماش گیلان، damash،