دیار وارش: به دنبال نامه شهردار رشت مبنی بر مشخص کردن وضعیت واگذاری داماش یا سپیدرود به شهرداری، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خواستار ارائه مستندات مربوط به امکان تیمداری توسط شهرداری شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، روز گذشته گیل خبر سایت نزدیک به شهردار رشت نامه ای را منتشر کرد که طی آن دکتر ثابت قدم خطاب به رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان خواسته بود که تا پایان وقت اداری شنبه (دیروز) با توجه به بحث مدیریت زمان، در خصوص مسائل مالکیتی و وضعیت دو تیم داماش و سپیدرود به جهت واگذاری یکی از این دو تیم به شهرداری شفاف سازی انجام شود.
 
به دنبال انتشار این خبر، مدیرکل ورزش و جوانان طی نامه ای اظهار داشت: با توجه به اظهارنظرهای رسمی وزارت کشور ، سازمان بازرسی و ریاست شورای شهر رشت در خصوص منع شهرداریها در حوزه تیمداری در ورزش حرفه ای ، چنانچه آن شهرداری مجوز رسمی از وزارت کشور ، مصوبه شورای اسلامی شهر و نظر بلامانع سازمان بازرسی استان را داراست ، مستندات مربوطه را به این اداره کل اعلام کند.
 



در این نامه آمده است ، پس از ارائه مستندات مربوطه با رعایت موازین قانونی واگذاری تیمهای شهر باران (داماش) و سپیدرود انجام خواهد گرفت .

روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان پیشتر در خصوص واگذاری امتیاز باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرده بود که برای در اختیار قرار گرفتن امتیاز این باشگاه میبایست به مالک و صاحب امتیاز باشگاه مراجعه شود که این امر در خصوص تیم شهر باران ( داماش ) هم صدق می کند.
 
تصویر نامه های شهردار رشت و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

 

نامه ثابت قدم به رهنما
 
نامه رهنما به ثابت قدم