به گزارش وارش اسپرت-پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، در جلسه مشترک دکتر کیکاووس سعیدی رییس و فریدون یوسف شاهی دبیر فدراسیون گلف ایران با مهدی لطفی سرپرست هیات گلف استان گیلان ، ریاست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران گفت: گیلان از ظرفیت بالایی برای قرار گیری در ردیف صدرنشینان گلف ایران برخوردار است که شما می توانید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح به این مهم نائل آیید.

دکتر سعیدی با اشاره به توجه ویژه دکتر مسعود سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان به ورزش گلف و البته استان گیلان و تاکید ویژه ایشان بر تقویت این رشته ورزشی و زیر مجموعه های آن در گیلان سر سبز افزود: امیدوارم احداث یک یا چند زمین گلف و تجهیز زیر ساخت های مربوطه در دستور کار و برنامه های آتی هیات گلف استان گیلان قرار گیرد.

ریاست فدراسیون گلف ایران ضمن تاکید بر اهمیت آموزش به علاقمندانِ این رشته و تربیت مربیان آن گفت: این فدراسیون آمادگی دارد در این حوزه نیز از هیات گلف استان گیلان پشتیبانی و حمایت کامل نماید .

دکتر کیکاووس سعیدی ریاست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در پایان افزود: گیلان می تواند در آینده ای نه چندان دور با برنامه ریزی صحیح و اصولی در ردیف صدر نشینان گلف ایران قرار گیرد.

در این نشست مشترک که سرپرست هیات گلف استان گیلان را دکتر نیما حاجتی سرپرست نایب رییسی و غفار تشکری سرپرست بازرسی هیات همراهی می کردند ، مهدی لطفی با معرفی گیلان و ترسیم سیمای ورزش استان بویژه وضعیت فعلی هیات گلف آن گفت: اولویت اول من از بدو آغاز بکارم بعنوان سرپرست هیات گلف گیلان آنهم پس از وقفه ای که در سطح مدیریت ارشد آن بوجود آمده بود ، حاکم نمودن انضباط اداری و مالی بود که بحمدالله اکنون تا حدودی محقق شده است.

وی در ادامه گفت ؛ گیلان با توجه به داشتن آب و هوای معتدل خزری ، اقلیم متنوع و زیبا ، داشتن سرمایه های انسانی بسیار و شکوفا از بستری مناسب برای ایجاد زیر ساخت ها ، تجهیز و توسعه آنها برخوردار است که در سند چشم انداز هیات ، تیم برنامه ریزی ما به این مهم توجهی ویژه دارد و در صورت تداوم حمایت های مسئولین در گیلان در کنار حمایت های جاریِ فدراسیون گلف ایران دست یافتنی خواهد بود.

مهدی لطفی سرپرست هیات گلف استان گیلان در خاتمه افزود: اعضای خانواده گلف گیلان دلهایی بزرگ و دریایی دارند و بزودی در سایه برنامه ریزی و تلاش همه جانبه خویش جایگاهی شایسته تر در گلف و رشته های ورزشی تابعه آن را در کشور به خود اختصاص خواهند داد .

گفتنی است در پایان این دیدار حکم سرپرستی هیات گلف استان گیلان توسط دکتر کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران به مهدی لطفی اهداء شد.