پس از انتشار نامه سرگشاده هواداران داماش به مجمع نمایندگان استان گیلان، باخبر شدیم در جلسه دوشنبه شب مجمع نمایندگان با حضور استاندار گیلان درخواست هواداران داماش در جلسه مطرح شد.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان در این خصوص گفت: در جلسه شب سه شنبه، بحث داماش را در مجمع نمایندگان با استاندار و سایر نمایندگان گیلان مطرح کردم. پیشنهاد من این بود که کمیته ای تشکیل بشود که از استانداری گیلان، مجمع نمایندگان گیلان، اداره کل ورزش و جوانان گیلان، شورای شهر رشت، دست اندرکاران و پیشکسوتان فوتبال گیلان نمایندگانی در این کمیته حضور داشته باشند و مدیریت بکنند تا بتوانیم با حمایت هایی که نیاز است، تیم را سرپا نگه داریم.

 

دکتر قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر با ابراز تمایل نسبت به حضور هادی طباطبائی در این کمیته پیشنهادی گفت: امیدواریم با تشکیل این کمیته که مورد استقبال آقای استاندار هم قرار گرفت، تیم داماش را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم زیرا داماش گیلان از سرمایه های این استان است و مهمترین سرمایه این تیم هم هواداران خوبش هستند که به شدت پیگیر مشکلات تیم محبوب خود هستند.

 

پی نوشت: لازم می دانیم از آقای لطیفی دبیرمحترم مجمع نمایندگان استان بابت پیگیری نامه هواداران داماش در مجمع نمایندگان تشکر ویژه ای داشته باشیم.

 

 

 

نماینده مردم آستانه، دکتر قربانی، سایت هواداران داماش گیلان، مجمع نمایندگان استان، سایت باشگاه داماش،