نایب قهرمان فصل گذشته جام حذفی با شکست برابر سایپا از این جام حذف شد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، تیم داماش گیلان تنها نماینده استان گیلان در این مرحله از مسابقات، از ساعت 17:15 امروز در استادیوم پاس قوامین تهران و در حالی که حمایت دویست هوادار خودی را نیز به همراه داشت، به مصاف سایپا تهران رفت که در نهایت این دیدار را با نتیجه دو بر یک به میزبان خود واگذار کرد.

گل های این بازی را سید محمد مهری در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی و امیرحسین حسین زاده در دقیقه 88 برای سایپا تهران و معراج پورتقی در دقیقه 75 برای داماش گیلان به ثمر رساندند. 

 

ترکیب سایپا تهران: 

احمد گوهری، ابوالفضل جلالی، مجتبی لطفی، طاها شریعتی، رضا جعفری(از ۸۳؛ محمدرضا سلیمانی)، محمد شریفی، سعید غلامعلی بیگی، مهیار جباری، حسین نخودکار (از ۵۹؛ امیر حسین حسین زاده) ،سید محمد مهری (از ۷۰؛ معین عباسیان) و آرمان رمضانی
سرمربی: ابراهیم صادقی

 

ترکیب داماش گیلان:

ایمان صادقی، آرمین منفرددوست، محمد مختاری، سینا شاه عباسی، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، میثم میرپسندیده (از ۵۳؛ جابر نصیری)، میلاد صفایی (از ۹۰؛ میعاد یزدانی)، سعید طالبی (از ۶۹؛ معراج پورتقی)، حسین فاضلی و سعید باقرپسند
سرمربی: سیامک فراهانی

 

حواشی:

– حدود دویست هوادار داماش از رشت خود را به استادیوم پاس قوامین رسانده و بی وقفه در حال تشویق تیم محبوب خود بودند.

– مرتضی حیدری، امید قربانی و مسعود روزبهانی بازیکنان اسبق داماش در استادیوم حضور داشته و نظاره گر این بازی بودند.

– بیاتلو سرمربی تیم نود ارومیه پس از اتمام بازی تیم خود در رقابت های جام حذفی به استادیوم پاس قوامین آمد تا نظاره گر این بازی باشد. داماش و نود ارومیه در هفته آتی رقابت های لیگ یک به مصاف هم خواهند رفت. نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برابر نیروی زمینی تهران به برتری دست یافت. 

– داور مسابقه به دلیل اعتراض منصور قربانی کمک مربی داماش را جریمه کرد. البته سوت های داور در چند نوبت اعتراض نیمکت نشینان و هوادارن داماش را در پی داشت.