وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : از مردم رشت و هواداران داماش متشکرم که با وجود وضعیت جوی نامناسب با تکمیل ظرفیت استادیوم نشان دادند که چقدر تیم شهر و استانشان را دوست دارند .

به گزارش وارش اسپرت ، علی احمدی سراوانی مسئول روابط عمومی و رسانه ای باشگاه داماش گیلان با بیان مطلب فوق در خصوص حواشی بازی گفت : از دوساعت قبل مسابقه در استادیوم حضور داشتم و شاهد این بودم که فحاشی از سوی اصفهانی ها آغاز شد .

 

وی ادامه داد : اگر یک قناری هم در رشت آوازی بخواند ، کمیته انضباطی باشگاه داماش را محروم می کند و این در حالی است که به تیم داماش در تمام شهرها فحاشی می شودو از طرفی تماشاگران هر تیمی که به اینجا آمده است خود مسبب تحریک تماشاگران داماش می شود و امروز هواداران سپاهان با شعارهایشان این مسئله را به وضوح نشان دادند .

 

وی افزود : سپاهانی ها بیشتر صندلی های جایگاه مهمان را شکستند و کنفرانس خبری پس از بازی را هم مختل کرده اند و حتی شنیده ام که چند تن از مامورین نیروی انتظامی را از روی سکو به پایین پرت کرده اند . باید ببینیم آقای حسن زاده اینبار به چه شکل عکس العمل نشان خواهند داد و امیدوارم که عدالت اجرا شود .

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید