به گزارش وارش اسپرت علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در خصوص حواشی پیش از داربی تیم های داماش و ملوان گفت: آقایان در لحظاتی که هنوز اتوبوس هواداران ما به ورزشگاه نیامده بود با رکیک ترین الفاظ به مردم رشت توهین کردند،هرچند در طول مسابقه بازیکنان دو تیم در تقابل ورزشی با یکدیگر مشکلی نداشتند،اما هواداران ملوان پس از گل دوم تیم شان عنان از کف دادند و شروع به سردادن شعارهای کاملا ضد اخلاقی کردند.

 

وی ادامه داد:از فحاشی های رکیک به بازیکنان ما هم که لحظه ای دریغ نکردند،مگر آبشک ، مهدوی و ابراهیمی تاکنون حرکتی علیه هواداران ملوان انجام دادند که این چنین مورد بی حرمتی قرار گرفتند؟

 

وی در خصوص حمله به اتوبوس های حامل هواداران داماش گیلان گفت: پس از بازی هم که به اتوبوس هواداران ما حمله کردند و شیشه های همه این اتوبوس ها را شکستند و مامنتظریم تا شهرداری رشت رقم دقیق خسارت هایی که توسط هواداران ملوان به اتوبوس های ما وارد شده را اعلام کند، این طور که سیر این حوادث نشان می دهد هواداران ملوان چه تیمشان ببرد و چه ببازد در هر حال واکنشی یکسان به هواداران تیم داماش در انزلی نشان می دهند!

 

متن کامل در ادامه مطلب

سراوانی ادامه داد:آنها مانند فیلم های جنگی در مخفیگاه هایی در جاده های خروجی انزلی پنهان شده بودند و به محض دیدن ماشینهای ما، با سنگ به ما حمله کردند.

 

سراوانی آنگاه به پیامکی اشاره کرد که مدیریت باشگاه ملوان در سطح وسیعی از طریق تلفن های همراه پخش کرده بود مبنی بر این که امروز (روز بازی ملوان و داماش گیلان)به رشتی ها درس میزبانی و مردانگی می دهیم و سپس گفت : آقایان تازه از راه رسیده که هنوز معلوم نیست چه بک گراندی در فوتبال دارند و از کجا یک شبه وسط ورزش ما سبز شده اند به جای دادن این گونه شعارها بروند خود را اصلاح کنند.

 

وی گفت : یک خبرنگار رشتی را هم که امروز در انزلی مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار دادند ، چشم دوستان روشن.
سراوانی ادامه داد : من یک سوال دارم : دیگر چه کاری باید می کردند و نکردند که حالا ما باید برویم از آنها درس میزبانی و جوانمردی بگیریم ؟

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید