وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : شرایط همایش به گونه ای نبود که آقای عابدینی بتوانند خارج از چارچوب حرفی بزنند و توضیح دهند، اما خبر اصلی این بود که شرایط باشگاه کاملا رو به بهبود شده است .

 

علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت درخصوص اینکه چرا خبرخوش وعده داده شده در همایش آقای الماسخاله اعلام نشد با بیان مطلب فوق گفت : آقای عابدینی قصد داشتند تا به هواداران اعلام کنند که با تمامی بازیکنان تمدید شده است اما شرایط برای اعلام این خبر مهیا نبود.ضمن اینکه علی رغم توافقات امضای قرارداد 4-5 بازیکن به خاطر اینکه دیر به باشگاه رسیده بودند به فردا موکول شد .

 

وی ادامه داد : با شرایط فوق از جمله تیم هایی هستیم که تقریبا دیگر در لیست خود جای خالی نداریم و فکر نمی کنم هیچ تیمی شرایط فعلی داماش را داشته باشد. تمامی بازیکنان با طیب خاطر آمدند و گفتند که می مانیم چرا که این بچه ها نیز مثل هواداران ، داماش را دوست دارند هر چند که یکی از بازیکنانمان کمی عجله کرد .

وی افزود : با دو بازیکن سر مسائل جزئی اختلاف نظر وجود دارد که قرار است پنجشنبه (امروز) مذاکره شود اما تفکرات مثبت است و در تلاشیم که مشکلات آن دو بازیکن نیز برطرف شود .

 

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در خصوص اینکه آیا داماش نمی خواهد بازیکنی را جذب کند؟ گفت: در لیست جای خالی چندانی باقی نمانده است و از طرفی بازیکنان بسیاری هم با داماش تماس گرفته اند و خواستار پیوستن به تیم هستند اما باید آنها را غربال و سپس جذب کنیم .

وی ادامه داد : با رضا کاردوست به توافقاتی رسیده ایم و احتمال اینکه او سال آینده در داماش باشد بسیار است . از طرفی با یکی از بازیکنان بسیار خوب تیم ملی جوانان و یک نفر دیگر نیز صحبت هایی شده است و به توافقاتی دست یافته ایم .

 

سراوانی در خصوص وضعیت کادرفنی نیز به خبرنگار وارش اسپرت گفت : علی نظرمحمدی به عنوان کمک و همچنین مربی دروازه بان ها به کادر اضافه خواهد شد و از طرف دیگر احتمال اینکه با دارکو قطع همکاری شود نیز زیاد است .

 

وی در مورد وضعیت مالی و پرداخت های داماشی ها گفت : از سال قبل تر تنها به 4-5 بازیکن بدهی داریم . آقای عابدینی امروز یک میلیارد دیگر نیز با خود آوردند و با چک هایی که در همین هفته وصول خواهد شد رقم پرداختی های فصل به 60 درصد خواهد رسید ، ضمن اینکه با پول فروش جهانبخش نیز بخشی دیگر از بدهی ها پرداخت می شود .

وی افزود : قرار است چند کارخانه را در اختیار داماش قراردهند که این کارخانه ها مدتی زمان می برد تا به سود دهی برسند اما با پول هایی که از منابع و سیستم به تیم تزریق می شود نیاز مالی این مدت برطرف خواهد شد .

 

سراوانی در پایان در خصوص انتخابات شورای شهر رشت و ورود داماش به این عرصه گفت : از تمامی هواداران داماش گیلان درخواست داریم تا از آقای الماسخاله و سایر یاران داماش که نامشان اعلام شده است حمایت کامل داشته باشند .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید