به گزارش وارش اسپرت مدیر رسانه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان با اشاره به فرصت محدود حضور پروفسور سمیعی در ایران، گفت: مراسم تجلیل از پروفسور سمیعی لغو شد.

 

علی احمدی سراوانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، در ارتباط با امکان برگزاری مراسمی ویژه‌ای از سوی باشگاه داماش در تجلیل از پروفسور سمیعی اظهار کرد: با خبر شدیم که پروفسور سمیعی در ایران حضور دارد و از آنجایی که وی را مایه فخر و مباهات گیلان و ایران می دانیم و از طرفی وی در نزد هواداران و عوامل باشگاه داماش گیلان دارای جایگاهی خاص است، تصمیم گرفتیم با هماهنگی، از پروفسور سمیعی دعوت به عمل آورده تا در بازی روز جمعه داماش با استقلال خوزستان در ورزشگاه دکتر عضدی رشت در جمع فوتبالی‌های شهرباران حاضر شوند.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

وی با بیان اینکه پس از رایزنی و هماهنگی با پروفسور سمیعی مطلع شدیم که مدت زمان حضور وی در ایران بسیار محدود و تنها سه روز است، افزود: پروفسور سمیعی بامداد چهارشنبه ایران را ترک می‌کند و حتی امکان حضور وی در این مدت کوتاه در رشت وجود ندارد، از این رو وی در مراسم روز جمعه حضور ندارد.

 

مدیر رسانه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان خاطرنشان کرد: مقرر شده در اولین فرصت بعدی که پروفسور سمیعی به کشور باز گردد با هماهنگی‌های قبلی این مراسم تجلیل برگزار شود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید