علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان پاسخگوی چند سوال ما در موارد مختلف بودند که به صورت تیتر وار در ذیل خواهد آمد:

 

*آقای عابدینی دستور دادند مسئله سالن کارگران بشدت پیگیری شود تا بازیهای والیبال در اسرع وقت در رشت برگزار شود تا مردم شهر باران بتوانند از نزدیک شاهد بازیهای تیم خود باشند.

 

*کار کفپوش سالن روز سه شنبه تمام شد و از الان کار خط کشی های روی کف پوش در حال انجام است. همچنین سرویس های بهداشتی و دستشویی ها و رختکن ها نیز در حال مرمت است و رنگ آمیزی جایگاه تماشاگران نیز آغاز شده است.

 

*از تمام تماشاگرانی که روز بازی با ماشین سازی تبریز در ورزشگاه حضور داشتند ضمن عذر خواهی جهت نتیجه ای که در این مسابقه برایمان رقم خورد، بابت تشویق های یکپارچه و 90 دقیقه ای آنها سپاسگزاریم.

 

*برای بازی با کاوه تهران در روز یکشنبه قصد داریم تا به تعداد دو دستگاه اتوبوس هوادار به تهران اعزام کنیم که یک اتوبوس مختص کاربران وارش اسپورت می باشد.برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک زیر مراجعه فرمایید :

http://www.varesh-sport.com/ftopicp-2467.html#2467

 

 

*قصد داریم تا ان شاالله در صورت امکان  آقای عبدالله مرغوب را جهت گذراندن دوره های پیشرفته مربیگری به کشورهای انگلیس و آمریکا اعزام کنیم.

 

*کارتهای کانون هواداران باشگاه داماش گیلان آماده شده است و فقط منتظریم تا در یک روز فرخنده این کارتها را تقدیم هواداران خوب داماش کنیم.