عماد فانی سردبیر ویژه نامه خبرورزشی در استان گیلان در یادداشتی با اشاره به مصاحبه وارش اسپرت با ارغوان رضایی در خصوص ورزشی نویسان این پایگاه خبری و استان نوشت. این یادداشت را که در آخرین شماره این ویژه نامه به چاپ رسید را در ادامه می خوانید: 

“ورزش استان به شما ورزشی نویسان بدهکار است!
مصاحبه ی بر و بچه های سایت “وارش اسپرت” با ارغوان رضایی معروف به ملکه تنیس ایران بازتاب گسترده ای نه فقط در گیلان بلکه در ایران داشت‌‌. این مصاحبه بهانه ای شد تا کمی هم از بچه های ورزشی نویس گیلانی بنویسیم. کسانی که بدون هیچ چشم داشتی به مسائل مالی و البته با عشق، به کار رسانه مشغولند. گیلان از دیرباز همواره مردانی داشته که قلم رسایی در ورزشی نویسی داشته اند. مردانی که ثابت کردند خبرنگاران گیلانی، جزء لاینفک رسانه های ورزشی کشور هستند. افرادی که سختی این کار را به جان خریدند تا ما امروز، آنها را الگوی خود در این کار قرار دهیم. کم نبودند افرادی که در روزنامه های ورزشی کشوری قلم می زدند و می زنند. برخی حتی به عنوان سردبیر و دبیر تحریریه ی روزنامه های معتبر ورزشی ایران مشغول فعالیت بوده و هستند. افرادی که راه را برای جوانان مشتاق این کار هموار ساختند. اگر بخواهیم از تک تک این عزیزان نام ببریم، ممکن است کسانی از قلم بیفتند که ما اصلاً دوست نداریم چنین شود. به همین دلیل به تمام این دوستان، چه کسانی که قلم را کنار گذاشته اند و چه افردای که دست به قلم هستند خسته نباشید می گوییم و دست تک تک شان را می فشاریم. ورزش گیلان به شما افتخار می کند. ورزش گیلان به شما بدهکار است!
نسل جدیدی از ورزشی نویسان گیلانی هم چند سالی است که به این کار مشغولند و توانسته اند تأثیر زیادی در پیشرفت ورزش استان داشته باشند. مصاحبه ی ارغوان رضایی فقط نمونه ی کوچکی از زحمت بچه های خبرنگار ورزشی گیلانی بود. کم کم شاهد نسل جدیدی از خبرنگاران ورزشی هستیم که قطعاً اگر از آنها حمایت شود، می توانند در برترین رسانه های ورزشی کشور فعالیت داشته باشند و از حق و حقوق ورزش استان در ایران دفاع کنند.
شاید برایتان جالب باشد بدانید، برخی از همین همکاران ما را به استادیوم راه نمی دهند!
دوستان مسئول؛ در گذشته اگر اتفاقی افتاده (که نیفتاده!) این راهش نیست که از ورود برخی خبرنگاران جوان به ورزشگاه جلوگیری کنید. افرادی که ورزش و فوتبال استان را از خیلی از شماها بهتر می فهمند! لطفاً بیایید پشت هم باشیم و دشمن شاد کن نشویم.
با فراگیری شبکه های اجتماعی، خیلی ها به نام ورزشی نویس و … در حال جولان دادن هستند. اما خبرنگار و ورزشی نویس واقعی (نه مجازی) هنوز هم جای قلم روی دستانشان قابل مشاهده است! و خوشحالیم که شما تفاوت این دو را می دانید!
ما خود را خبرنگار و ورزشی نویس نمی دانیم، اما خوشحالیم که با برخی از شما خوبان دوستیم و قلم زدن را از شماها یاد گرفته ایم.”

 

*پی نوشت وارش اسپرت: بابت این همه لطف و سخاوت کمال تشکر را از همکار خوبمان عماد فانی عزیز داریم و همچنین عرض خسته نباشید داریم که پس از دو سال تعطیلی ، انتشار ویژه نامه خبرورزشی گیلان را با تحمل مشقت های زیاد از سر گرفته است.