سعید حسنی پور کاراته کار قهرمان گیلانی و مربی تیم ملی کاراته ایران بعد از انتخاب و عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران پیامی احساسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

 

مرا عهدیست با جانان
ایران من ، که جانانِ منی
درود
درود بر تو که من و دیگر فرزندانت ، مرز تا مرز هماره تو را همچو مادر گرامی داشته ایم و به وجودت عشق می ورزیم .
و درود بر یکایک فرزندان غیورت چه آنان که در عرصه دفاع با شهادت مانع از فرو افتادن پرچم پر افتخارت شدند ، چه فرزندان ورزشکارت که به گونه ای دیگر با رشادت برای به اهتزاز در آمدن پرچم پر افتخارت در میادین بین المللی خون دلها خورده اند .

چند سال پیش ، آن هنگام که پرچم سه رنگِ الله نشانت سایه سرم بود و به احترامت در آوردگاه اینچئون دور افتخار می زدم ، روی سکوی شماره یکش ، آن هنگام که بغض گلویم را می فشرد ، با تو عهد بستم که خود را وقف بلندآوازه تر شدن نامت نمایم و شکر ایزد که تا به امروز ، همچنان بر آن عهد که بستم ، هستم .

و امروز پروردگار بزرگ را شاکرم که به لطف مدامش و به مدد دوستان هم دلم ، اعتماد سرآمدان و مدال آوران ملی ورزش ایران زمین را با به عضویت در آوردنم در اولین دوره فعالیت کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران ، نزد من به امانت گذاشت تا بتوانم همچنان در مسیر عمل به عهدم گام بردارم .

از همین روی و بدینوسیله کمال سپاس و قدردانی خود را از یکایک ورزشکاران برجسته کشورم که با نوشتن نامم در برگه رای به من اعتماد و فرصت خدمت به ایران ، آنان و ورزش وطنم را مهیا نمودند ، اعلام می دارم.

باشد که بیش از پیش در این جایگاه یاری ام کنید تا به اتفاق چهارده بزرگوار برگزیده دیگر که تیمی منسجم خواهند بود ، نمایندگان شایسته ای برای جامعه ورزشکاران ایران باشیم .

با احترام به ایران و ایرانیان
سعید حسنی پور
عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ایران
دارنده طلای بازیهای آسیایی اینچئون ٢٠١۴
مربی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران