متقاضی خرید سهام باشگاه ملوان یکی از سه نفری است که برای خرید امتیاز داماش پیشنهاد داد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از یک منبع آگاه، جواد شهبازی که طی روزهای گذشته خبر از تقاضای جدی وی برای خرید 70 درصد سهام باشگاه ملوان به گوش می رسید، پس از شنیدن خبر انتقال سهام ملوان به داریوش بهشتی، متقاضی خرید امتیاز داماش گیلان نیز شد.

 

شهبازی که می گوید در داخل و خارج از کشور به فعالیت های اقتصادی در زمینه معدن می پردازد و مدارک دکترای مدیریت ورزشی و فوق لیسانس استخراج معدن دارد، گفته می شود در دوره ای نیز اسپانسری تیم های ملی پایه و بانوان را برعهده داشته است.

 

همچنین بنابر شنیده وارش اسپرت، داماش دو متقاضی جدی خرید دیگر که البته هم اکنون در استان فعالیت می کنند نیز دارد که فعلا از بردن نام آنها معذوریم.

 

امیر عابدینی 30 خرداد طی نامه ای با معرفی خود به عنوان نماینده سهامداران باشگاه داماش، آمادگی اش را برای واگذاری این باشگاه به استان اعلام کرده بود؛ وی روز دوشنبه 8 تیرماه در اظهار نظری متفاوت در گفتگو با الماسخاله رئیس هیات فوتبال اظهار داشت که آماده است تا داماش را به دو روش فروش امتیاز با قیمت 2.5 تا سه میلیارد و اجاره به شرط تملیک در 5 سال واگذار کند.

 

در حالی که کمتر از 40 روز به شروع مسابقات لیگ یک باقی مانده است، همگان منتظرند تا بدانند بالاخره کی قرار است باشگاه داماش و امیر عابدینی برای روشن شدن وضعیت این تیم بر سر میز مذاکره بنشینند و تکلیف داماش را مشخص کنند؟!