وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: صبح امروز سه مصاحبه پی در پی از فردین معصومی، اصغر ابراهیمی و بهروز عباسی برعلیه عابدینی مدیرعامل داماش و در حمایت از مسعود رهنما مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان توسط سایت خزر اسپورت منتشر شد که در ادامه خواهید خواند:

 

*فردین معصومی: آقای عابدینی پایت را از گلیمت درازتر نکن

فردین معصومی قهرمان کشتی ایران، آسیا و جهان و کاپیتان تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران، با انتقاد از مصاحبه ی تند امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش در مورد استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، گفت: واقعاً برای عابدینی متأسفم که با این همه تجربه ی به ظاهر مدیریتی چنین صحبت های به دور از ادب و توهین آمیزی را به مسئولین رده بالای سیاسی و ورزشی استان که از چهره های ماندگار گیلان به شمار می روند، نموده است.

 

فردین معصومی اظهار داشت: آقای عابدینی بهتر است به جای جو سازی و انداختن توپ به زمین مسئولین استان به دنبال راه کارهایی که فدراسیون فوتبال برای درآمدزایی باشگاه های خصوصی مشخص کرده، باشند تا بدین شکل هزینه های تیم داماش را بپردازند.

 

وی افزود: ورزش گیلان مگر فقط فوتبال است که تمام مسئولین سیاسی و ورزشی باید بسیج شوند تا پول عدم مدیریت ایشان را در باشگاه داماش بپردازند! هنوز ما برخورد زننده و بدور از شأن حرفه ای ورزشی ایشان را با افشین ناظمی سرمربی اسبق داماش از یاد نبرده ایم و من به عنوان یک ورزشکار این استان به ایشان توصیه می کنم با این ترفند های تاریخ گذشته به دنبال مقصر دانستن دیگران و محق دانستن خود در فوتبال استان نباشند و پایشان را به اندازه ی گلیمشان دراز کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: سیاست های کلان تصمیم گیری ورزش این استان هیچ ربطی به مدیر ضعیفی به مانند عابدینی ندارد که بخواهد، چنین توهین هایی را به یکی از اسطوره های ورزش استان نماید.

 

* اصغر ابراهیمی: به عابدینی اجازه نمی دهیم به سرمایه های ملی ما توهین کند

 

قهرمان اسبق وزنه بردای آسیا و کاپیتان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران شدیداً به اظهارات عابدینی در مورد استاندار و مدیرکل اداره ورزش استان واکنش نشان داد.

 

اصغر ابراهیمی اظهار داشت: ما به هیچ وجه به افرادی مانند عابدینی که به مدیر هزینه در این استان مشهور هستند و فقط به دنبال منابعی می باشند که بدون زحمت و بدست آوردنش آن را هزینه می نمایند، اجازه نمی دهیم به قهرمانان و سرمایه های ملی این استان توهین نمایند.

وی که رئیس هیئت وزنه برداری استان گیلان نیز هست ادامه داد: آقای عابدینی باید حواسشان باشد که در چه مسیری گام برداشته اند و کاری نکنند که قهرمانان ورزشی این استان در یک اقدام هماهنگ، مدیریت ورزشی ایشان را در داماش با میلیاردها تومان هزینه از جیب مردم گیلان زیر سؤال ببرند.

 

ابراهیمی تاکید کرد: ایشان نباید در کاری که به هیچ وجه به وی ربطی ندارد دخالت نموده و به چهره های دوست داشتنی و افتخارآفرین این استان که با زحمت فراوان توانستند مدال های آسیایی و جهانی برای خطه سرسبز گیلان به ارمغان بیاورند، توهین نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت ضعیف ایشان در باشگاه داماش با نتایج کسب شده در چند سال گذشته نشان می دهد، دوره ی اینگونه مدیریت ها که منتظر کمک دیگران برای هزینه کردن می باشند به سر آمده است.

 

*مشاور ارشد مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان: ما نیازی به ورشکستگان سیاسی در ورزش نداریم

 

مشاور ارشد مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن واکنش تند به اظهارات امیر عابدینی علیه مسئولین سیاسی و ورزشی استان گفت: ما نیازی به ورشکستگان سیاسی در ورزش نداریم، مثل اینکه آقای عابدینی جایگاه خودش را فرموش کرده است.

بهروز عباسی اظهار داشت: عابدینی به عنوان یکی از کسانیکه برای رشت زحمت کشید مورد احترام است، ولی این حق را ندارد به نفر اول ورزش استان توهین کند، جایگاه ایشان کجاست که اینگونه سخن می گوید، ایشان نه جایگاه سیاسی دارد که به شخص اول قوه مجریه در استان توهین کند، نه جایگاه اجتماعی دارد و نه اکنون دیگر جایگاه ورزشی محکمی دارد که مدیرکل ورزش ما را زیر بار انتقاد بگیرد.

 

وی افزود: علاوه بر این، مسعود رهنما نه تنها متولی ورزش استان گیلان است بلکه قهرمان ایران و آسیا و جهان است؛ رهنما از طریق لابی مدیرکل شد یا شما با توسل به فساد و لابیگری دارای جایگاه شدید، مثل اینکه جایگاه افراد را فراموش کرده اید رهنما اگرچه سه ماه است مدیرکل ورزش شده است اما سالهاست خاک ورزش را خورده و در رده قهرمانی حضوری فعال داشته است. کاراته ایران مدیون رهنماست.

عباسی ادامه داد: شما ورشکستگان سیاسی و ورزشی دیگر جایگاهی حتی در بین مردم هم ندارید. چراکه بداخلاقی در ورزش را ترویج کردید.

 

وی که در بحبوحه انتخابات اخیر ریاست جمهوری ریاست ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان رشت را بر عهده داشته است تاکید کرد: ما نمی توانستیم بی تفاوت از کنار توهین های شما رد شویم، استاندار برگزیده دولت است، شما حق ندارید به منتخب مردم توهین کنید، شما ثروت انسانی و منابع مالی ما را به تاراج دادید، ما نیازی به ورشکستگان سیاسی در ورزش نداریم

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: استان ما به یک جراحی بزرگ نیاز دارد که پس از آن جایی برای امثال عابدینی باقی نمی ماند.