وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش در سومین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود برابر داروسازی سبحان رشت به پیروزی رسید.

 

به گزارش وارش اسپرت، تیم داماش عصر سه شنبه و از ساعت 18 درورزشگاه شهید دکتر عضدی رشت به مصاف تیم داروسازی سبحان رشت رفته بود که در پایان موفق شد با نتیجه چهار بر صفر این تیم را شکست دهد.

داماش در نیمه اول با ترکیب:لایقی فر-غمناک-نوری-مهدی زاده-پرهیزگار-رستمی-سهرابی-اسماعیل پور-خدابنده لو-دادرسی وقربان زاده به مصاف حریف خود رفت. در این نیمه داماش با دوگل رستمی(40) و اسماعیل پور(45) از حریف خود پیش افتاد.

 

درنیمه دوم نیز تغییراتی در ترکیب داماش صورت گرفت که بر اساس آن به تدریج نوروزپور-طالبی-رحیم زاده -کیانی و مهران جعفری به ترکیب اضافه شدند که در این نیمه نیز داماش موفق شد دوگل توسط دادرسی(80) و قربان زاده(90) به ثمر برساند تا در پایان با نتیجه چهار بر صفر بر داروسازی سبحان رشت که در لیگ گیلان حضور دارد غلبه کند.

 

حدود50 هوادار این دیدار را از نزدیک تماشا می کردند. داماش در این دیدار مجموعا 452پاس صحیح داشت. از نکات حاشیه ای این دیدار نیز حضور افشین چاووشی با لباس شخصی در کنار تیم داماش بود.