وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش گیلان با شکست برابر سپاهان برای به روند ناکامی های خود ادامه داد.

به گزارش وارش اسپرت، درچارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم فولاد شهر اصفهان و در آب و هوایی برفی مهمان سپاهان بود که این دیدار را با دو گل به حریف خود واگذار کرد.

 

گل های سپاهان در این دیدار را میلاد شریفی در دقیقه 71 و محمد غلامی در دقیقه 76 به ثمر رساندند . همچنین علی احمدی، شجاع خلیل زاده وعلی حمودی از سپاهان بازیکنانی بودند با کارت زرد داور مسابقه مواجه شدند .

داماش گیلان با این شکست در پایان هفته بیست و دوم با 22 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت. داماش در هفته بیست و سوم لیگ برتر رو پنجشنبه 26 دی ماه در استادیوم شهید عضدی رشت پذیرای فجرسپاسی شیراز خواهد بود.

 

هفته 22 مسابقات لیگ برتر

سپاهان – داماش گیلان

ورزشگاه : فولادشهر ، تماشاگر :500 نفر

داور :محمدرضا اکبریان

کمک داوران : رضا سخندان ، حسن یوسفی

اخطار :علی احمدی (40)شجاع خلیل زاده (15)علی حمودی (51) سپاهان

گلها : مهدی شریفی (71)محمد غلامی (74)سپاهان

 

سپاهان: رحمان احمدی – شجاع خلیل زاده – محمد علی احمدی –علی حمودی –احسان حاج صفی –اروین بولکو – علی کریمی(محمد غلامی 72) –امیر حسین کریمی(محمد حسین مرادمند 54) –حسین پاپی –مهدی شریفی – سرجیو فان دیک(جواهیر سوکای 64)

سرمربی : زلاتکو کرانچار

 

داماش گیلان: میلاد فراهانی –علیرضا نظیف کار –محمد مختاری –ابوذر رحیمی –هادی محمدی –رضا مهدوی – رضا کاردوست – مصطفی حاجتی –هادی سهرابی (محمدرضا الماس خاله 60)–ابوالفضل حاجی زاده 0محمدرضا دادرسی 83)–مسعود حسن زاده

سرمربی : افشین ناظمی

 

شرح بازی

زرد پوشان برای روند روبه رشد خود در لیگ برتر و ادامه بردهای متوایشان در شرایطی که امید ابراهیمی را بخاطر سه اخطار بودن و هادی عقیلی را نیز بدلیل مصدومیت در اختیار ندارند به مصاف تیم داماش گیلانی رفتند که اوضاع مالی بد جوری بر کالبد تیمی رشتی ها سایه انداخته است .

 

نیمه اول

زردپوشان برای در اختیار گرفتن نبض بازی قصد داشتند از همان ابتدا کمربند خط میانی زمین را در تملک خود درآورند اما آبی پوشان شهر رشت نیز با بازی درگیرانه و فیزیکی اجازه این کار را به شاگردان کرانچار ندادند . سپاهانی ها برای تغذیه فان دیک و مهدی شریفی با مشکل بازیساز روبه روبودندتا جایی که شریفی گلزن در یک موقعیت از دفع علی احمدی در دفاع توانست یک تنه دروازه داماش گیلان را تا حدودی به خطر بیندازد در آن سو شاگردان افشین ناظمی با ارسال توپهای بلند وقطری و فرارهای مسعود حسن زاده قصد نزدیک شدن به دروازه رحمان احمدی را داشتند که هرگز در وقت اول موفق وپرفروغ ظاهر نشدند . سرما و بارش برف در ورزشگاه فولادشهر سبب شد تا 500 نفر تماشاگر حاضر در ورزشگاه نیز از ارائه بازی دو تیم در نیمه اول شاکی باشند.

 

نیمه دوم

شاگردان افشین ناظمی با توجه به این موضوع که در وقت اول توانستند سپاهان را متوقف کنند شارژشدند و با دوندگی بیشتر حتی سپاهانی ها را آزردند اما فقدان تمام کننده شش دانگ در نوک پیکان حمله باعث شد تا داماشی ها چندان در تک موقعیت هایشان موفق عمل نکنند.

 

شرح گلها

سپاهان 1-0 داماش : شریفی وقتی در پشت محوطه جریمه داماش صاحب توپ شد با چند قدم پیش روی شوتش با برخورد به تیر عمودی دروازه وارد گل شد .

سپاهان 2-0 داماش : پاس زمینی حسین پاپی وقتی به محمد غلامی رسید وی با شوتی روپا توانست گل دوم مسابقه را به نفع زرد پوشان رقم بزند . 

 

دقایق مهم

13 – ضربه کاشته مستقیم احسان حاج صفی از سمت راست در استانه ورود به دروازه با برخورد به مدافع داماش راهی کرنر شد .

22- دفع علی احمدی در دفاع با فرار و شوت مهدی شریفی همراه شد که توپ در آغوش میلاد فراهانی آرام گرفت .

49- حرکت انفرادی مسعود حسن زاده در درون محوطه جریمه یک موقعیت ایده آل را برای او و داماش بوجود آورد اما ضربه وی پس از عبور از کنار دروازه بان سپاهان به شکل عرض از کنار خط دروازه عبور کرد.

50-شوت احسان حاج صفی با مشت دروازه بان داماش برگشت داده شد .

51- سانتر حسین پاپی در داخل محوطه جریمه داماش با ضربه سر شریفی توسط میلاد فراهانی برگشت داده شد .

62- سانتر مواج و زمینی حاج صفی از پیش روی فان دیک و شریفی در جلوی خط دروازه داماش عبور کرد .

91- مسعود حسن زاده با رحمان احمدی وقتی تک به تک شد شوتش با برخورد به بدن رحمان دفع شد .