خدا را شکر کاری را که باید، انجام دادیم. تمام تمرکزمان روی کیفت کار خودمان است و توانستیم سه امتیاز بازی را هم در نهایت از آن خود کنیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سیامک فراهانی سرمربی داماش پس از پیروزی تیمش مقابل کاسپین در قزوین گفت: قبل از هر چیز باید از شما و هواداران که در هیچ کجا ما را تنها نمی گذارند تشکر کنم. خدا را شکر کاری را که باید، انجام دادیم. تمام تمرکزمان روی کیفت کار خودمان است و توانستیم سه امتیاز بازی را هم در نهایت از آن خود کنیم.

وی افزود: بابت حفظ روند پیروزی هایمان خیلی خوشحال هستیم، اما بگذارید صادقانه بگویم که یک غمی هم در دلمان وجود دارد و آن این است که جای ارسلان صبوری (هوادار داماشی که تازه آسمانی شد) روی سکوها خالی است. انشالله که روحش از زحمتی که بچه ها می کشند شاد باشد و انشالله در آخر فصل بتوانیم با صعود روحش را شاد کنیم. 

فراهانی در خصوص غیبت محمد مختاری، کاپیتان داماش گیلان در بازی هفته آینده این تیم مقابل مقاومت تهران به دلیل محرومیت نیز گفت: خودتان دیدید که کنعان (طاهرنژاد) امروز چطور فوتبال بازی کرد. الحمدالله فاصله بین بچه ها کم است و خدا را شاهد میگیرم برای گذاشتن یازده بازیکن در زمین اذیت می شوم. حتی برای تنظیم لیست هجده نفره هم به خاطر فاصله کم بچه ها اذیت می شوم.

وی ادامه داد: اصلا جای نگرانی نیست. محمد آقا کاپیتان و بزرگ تیم است و سطح او هم عالی است، اما مطمئن هستم که بچه های دیگر جایش را به خوبی پر می کنند و می توانیم سه امتیاز بازی بعدی را هم به امید خدا دشت کنیم. 

سرمربی داماش گیلان همچنین در خصوص وضعیت جاسم یاسرالهایی دروازه بان این تیم که در اواخر بازی دچار مصدومیت شد گفت: جاسم از بهترین بازیکنان ما در طول فصل بوده است و امیدوار هستیم که با یکی دو جلسه فیزیوتراپی وضعیت او برای حضور در هفته آینده مساعد شود. اما اگر یک درصد هم جاسم را نداشته باشیم، عرفان گودرزی را داریم که من قول می دهم بعد از چند سال دروازه رشت را مجدد بیمه خواهد کرد.