با تمام توان در پلی آف برای تحقق هدف اول و آخر خود که صعود به لیگ یک است، می جنگیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سیامک فراهانی پس از پیروزی تیمش در برابر خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: این پیروزی را به هوادارن داماش گیلان تبریک عرض می کنم. بازیکنان داماش امروز و در مقابل خوشه طلایی شایستگی های خود را نشان دادند و خوشبختانه توانستیم با ارایه یک بازی هجومی و زیبا به هر سه امیاز بازی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: رقابتهای جام حذفی تا حدودی ما را در لیگ عقب انداخت، اما خدا را شکر که حداقل توانستیم حضورمان را در پلی آف قطعی کنیم و در آن بازی باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا به آرزو و هدف اول و آخر خود که صعود به لیگ یک است، دست پیدا کنیم.

سرمربی داماش گیلان همچنین تصریح کرد: آنچه که امروز برایمان خیلی اهمیت داشت این بود که پس از شکست هفته گذشته در مقابل سردار بوکان و اتفاقات آن بازی، در این بازی باید حقانیت خود را ثابت می کردیم و خدا را شکر می کنم که با زحمات بازیکنان مان توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم و با کسب سه امتیاز رضایت هواداران را جلب کنیم .

وی افزود: در بازی پلی آف باید حواسمان را کامل جمع کنم. پلی آف به مانند بازی جام حذفی است و هر تیمی شانس بردن دارد. باید با تمام توان مان به میدان برویم و هیچ چیزی را به قضا و قدر نسپاریم تا درنهایت بتوانیم به آرزوی سه ساله خود دست پیدا کنیم.