سرمربی داماش گیلان معتقد است که استحقاق تیمش در دربی گیلان بیشتر از یک امتیاز بوده است. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سیامک فراهانی پس از تساوی داماش در برابر ملوان بندرانزلی در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: یک بازی جذاب و تماشاگر پسند را شاهد بودیم. از بازیکنان هر دو تیم که در این دیدار جوانمردانه در درون زمین جنگیدند و سعی کردند تا بازی را به سکوها و حاشیه نکشانند، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: عقیده دارم که حق داماش در این دیدار بیشتر از یک امتیاز بود. بازیکنان ما با تمام وجود برای برنده شدن در میدان تلاش کردند و مزدشان بیش از این بود. با این وجود خدا را شاکرم و امیدوارم در بازی های بعدی نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی داماش گیلان در مورد شرایط نمایندگان گیلان در لیگ یک تصریح کرد: بنده قیم فوتبال گیلان نیستم. اما مشکلاتی که نمایندگان فوتبال گیلان دارند را در جای دیگری ندیده ام. در همین لیگ یک تیمهایی هستند که دوازده، سیزده میلیارد بودجه گذاشته اند و حتی بازیکنانی می گیرند که استفاده چندانی هم از آنها نمی کنند، فقط به خاطر اینکه سایر تیمها را ضعیف کنند. 

 

وی ادامه داد: اما تیمهای گیلانی چنین پولهایی برای هزینه کردن ندارند. در مورد تیم خودم باید بگویم که با توجه به اینکه در دقیقه نود حضورمان در لیگ یک مسجل شد هنوز خیلی کار داریم. هم در درون زمین و هم بیرون از زمین باید تلاش کنیم تا به سطح مطلوب برسیم.