دیار وارش: مسئول کمیته برگزاری از ارجاع دو پرونده مسابقات لیگ دو به کمیته انضباطی خبر داد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، روز گذشته تیم های فوتبال نماینده مازندران (کاسپین امیرآباد) و شاهین شهرداری بوشهردر استادیوم آزادی بهشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار دقایقی پس از آغاز، از سوی داور مسابقه تعطیل شد.

در این بازی که از هفته هفدهم مرحله نخست لیگ دو در گروه یک مسابقات برگزار می شد، نماینده مازندران که با هفت بازیکن بازی را آغاز کرده بود، دقایقی پس از شروع دیدار و با مصدومیت یکی از بازیکنانش شش نفره شد تا با توجه به خارج شدن از حد نصاب تیمی برای برگزاری مسابقه، داور سوت پایان بازی را خیلی زود به صدا درآورد.

مهرداد شفیعی راد مسئول برگزاری مسابقات لیگ دو در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت، در پاسخ به این سوال که آیا نماینده مازندران از گردونه مسابقات خارج می شود یا خیر، گفت: علی رغم آنکه نماینده مازندران پیش از این در یک دیدار حضور پیدا نکرده بود، اما با توجه به اینکه این تیم در بازی روز گذشته حاضر شد و دقایقی نیز بازی کرد، استباط به عدم برگزاری مسابقه دوم نیست بلکه لغو بازی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین توضیحات، این تیم از گردونه مسابقات خارج نخواهد شد، بلکه ضمن ارائه پرونده جهت پیگیری به کمیته انضباطی، احتمالا تنها نتیجه بازی سه بر صفر به سود تیم شاهین شهرداری بوشهر اعلام می شود.

شفیعی راد همچنین در خصوص انتقال دیدار هفته گذشته داماش گیلان و فولاد نوین اهواز به استادیوم سردارجنگل درفاصله 24 ساعت مانده به شروع مسابقه اظهار داشت: معمولا برای تغییر محل برگزاری یک مسابقه باید از ده روز قبل درخواست داده شود، اما با توجه به اتفاقاتی که طی روزهای گذشته در برخی از شهرهای کشور به وقوع پیوست، شورای تامین شهر رشت طی نامه ای به هیات فوتبال گیلان اعلام کرد که امکان برگزاری مسابقه  در استادیوم عضدی وجود ندارد و باید این دیدار در استادیوم سردارجنگل برگزار شود.

وی افزود: با درخواست هیات فوتبال، موافقت تیم فولاد نوین اهواز و همکاری داماش این بازی لغو نشد و در موعد مقرر در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار شد.  

لازم به ذکر است، روز گذشته در ادامه اتفاقات عجیب لیگ دو، دیدار تیم های کیمیا فرآیند قم و نفت امیدیه در گروه سوم مسابقات نیز که تا دقایق پایانی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم امیدیه درحال پیگیری بود به دلیل ضرب و شتم داور توسط بازیکن کیمیافرآیند نیمه تمام ماند که شفیعی راد ضمن اینکه مشخص است که تیم کیمیافرآیند مانع از ادامه برگزاری مسابقه شده است، از ارجاع این پرونده جهت بررسی و صدور رای به کمیته انضباطی خبر داد.