داماش گیلان در دیداری حساس برابر میزبانش شهرداری فومن به برتری دست یافت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته پنجم از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات، داماش گیلان از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه آزادی فومن میهمان تیم شهرداری این شهر بود که در نهایت توانست این تیم را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارد تا علاوه بر اینکه به امیدهایش برای صعود به لیگ یک رنگ ببخشد، نخستین شکست شهرداری چی ها در استادیوم خانگی شان پس از سه سال را رقم بزنند. 

 

گل های داماش در این دیدار را کنعان طاهر نژاد در دقیقه ۲۸ و محمد مختاری در دقیقه ۵۵ به ثمر رساند و تک گل فومنی ها نیز در دقیقه ۲۴ توسط رستمی وارد دروازه داماش شد. از داماش شروین بزرگ و علیرضا صبوری با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند و مسعود روزبهانی نیز در دقیقه 80 با کارت دوم اخراج شد.  

داماش گیلان با کسب این پیروزی 5 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول گروه ب صعود کرد. هم اکنون برق جدید شیراز با 8 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد. 

داماشی ها در چهارچوب ششمین هفته از مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دو، از ساعت 16:30 چهارشنبه 30 فروردین در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای شهرداری فومن خواهند بود که در صورت پیروزی در آن مسابقه، امیدهایشان برای صعود پر رنگ خواهد شد. 

 

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا ، کنعان طاهرنژاد، محمد مختاری ، آرمین منفرد دوست، محمد همرنگ، مصطفی حاجتی (c)، مسعود روزبهانی، حامد اکبری پور (آزاد جعفرزاده 90)، حسن رمضانی، علیرضا صبوری (حسین نظیری 78) و امین متوسل زاده (شروین بزرگ 63) .