نماینده والیبال شهر رشت درحالی که می رفت در سه ست پیاپی تیم خوب شهرداری لنگرود را شکست دهد، در نهایت برابر میزبان خود شکست خورد. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، تیم والیبال مردان وارنا شهر باران رشت که خود را برای مسابقات لیگ دسته دو کشور آماده می کند، در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر والیبال استان گیلان در سالن بحران و حوادث غیرمترقبه لنگرود برابر شهرداری لنگرود قرار گرفت که در نهایت و در حالی که دو ست ابتدایی مسابقه را از آن خود کرد و در ست سوم نیز از حریف خود تا امتیازات پایانی پیش بود، با حساب سه بر دو بازی را واگذار کرد. 

وارنا شهر باران ست های اول و دوم مسابقه با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 18 از آن خود کرد و ست های سوم، چهارم و پنجم به ترتیب با نتایج 25 بر22، 25 بر 22 و 15 بر 10 به حریف لنگرودی خود واگذار کرد. 

این دیدار ابتدا قرار بود در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت برگزار شود، که با توافق دو باشگاه دیدار رفت در لنگرود برگزار شد. 

مسابقات لیگ برتر والیبال گیلان در دو گروه پنج تیمی برگزار می شود و وارنا شهر باران رشت با تیم های شهرداری لنگرود، مرداویج سیاهکل، پسران آفتاب کیاشهر و کوروش لاهیجان در گروه ب این مسابقات همگروه است. 

در جدول رده بندی و در پایان هفته چهارم، شهرداری لنگرود با 8 امتیاز در صدر است و تیم های مرداویج سیاهکل با 6 امتیاز، پسران آفتاب کیاشهر با 5 امتیاز، وارنا شهر باران با 5 امتیاز و کوروش لاهیجان بدون امتیاز در رتبه های اول تا پنجم جدول گروه ب قرار دارند.

در چهارچوب هفته پایانی مرحله رفت رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های گیلان، جمعه 16 دی ماه، وارنا شهر باران در سالن کارگران کیاشهر به مصاف پسران آفتاب کیاشهر می رود و مرداویج سیاهکل نیز در سالن شهدای این شهر، پذیرای صدرنشین مسابقات یعنی شهرداری لنگرود خواهد بود. 

نماینده والیبال شهر رشت در صورت کسب سه امتیاز مسابقه آینده خود، نیم فصل را با رتبه دوم جدول به پایان می رساند.  

 

jdvl-akhdfkuqyaeurhekhdgjhagsdqewdgmasgbdahmdgsyqegrdjehqgvdmagsdj-fegeqyjrfgjqegdahsgvfhagsfjhasgfh