دیار وارش: داماشی ها در دیداری دور از خانه به تساوی رسیدند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب نخستین هفته از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری دور از خانه در استادیوم شهدای ماهشهر به مصاف شهرداری ماهشهر رفت که در نهایت این بازی پس از نود دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. 

از نکات قابل توجه این دیدار می توان به حضور بیش از 50 تماشاگر ماهشهری در فضایی کاملا مشرف به استادیوم و حتی بر روی دیواره های استادیوم شهدای ماهشهر اشاره کرد و این در حالی است که بازی شهرداری ماهشهر توسط کمیته انضباطی در این بازی محروم از تماشاگر بود. ماهشهری ها در دقایقی از مسابقه نیز به توهین بر علیه داماشی ها پرداختند. 

در سایر دیدار های گروه ب در هفته نخست مرحله نهایی لیگ دو، شهرداری کاشان در شیراز با یک گل برق جدید شیراز را شکست داد تا نشان دهد که در این مرحله نیز همچنان مدعی است. شهرداری فومن نیز در دیداری خانگی برابر نفت امیدیه با حساب یک بریک مساوی متوقف شد. فومنی ها در این بازی نیز گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند!

داماش گیلان در دومین هفته ازمرحله نهایی لیگ دو و آخرین مسابقه ای که در سال 1395 برگزار می شود، از ساعت 14:45 پنجشنبه 26 اسفندماه، در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان برق جدید شیراز است. 

ترکیب داماش گیلان: مجتبی فرهادی،  محمد صالحی،  محمد مختاری (c)، آزاد جعفرزاده،  محمد همرنگ (حسین نظیری 65) ،  مسعود روزبهانی،  هادی سهرابی (شروین بزرگ 80)،  مجید هوتن،  حامد اکبری پور،  علیرضا صبوری (حسن رمضانی 87) و امین متوسل زاده.