وارش اسپرت

بعد از بازی تیم والیبال داماش گیلان و هیئت والیبال کرمان به سراغ سرمربی کرمانیها رفتیم و مصاحبه صمیمانه ای با او ترتیب دادیم.متن زیر مصاحبه وارش اسپرت با سرمربی سابق تیم ملی نوجوان می باشد.

*آقای شهنازی خسته نباشید.نظرتون درباره ی بازی رو بفرمایین؟

ببینید برای من مهمترین اصل یک مسابقه اینه که مردم خوشحال بشن.از دیدن یه بازی با کیفیت لذت ببرن.من فکر کنم امروز روزی بود که مردم رشت خوشحال شدن.من تبریک میگم بهشون.به مدیرعامل محترمشون جناب آقای عابدینی مربیان محترم و بازیکنان با شخصیت که واقعا تو والیبال ما زحمت میکشن و اینا خسته اند.واقعا خسته اند.واقعیت رو بگم بهتون.الان یکی دوساله که همش تو اردو هستند و فشار روشون خیلی زیاده . من فکر کنم بازی با کیفیتی بود و مردم هم لذت بردند.ما خودمون هم از بازی لدت بردیم.انشالله که تیمتون موفق بشه.

*تیمتون یه سری از بازیکنان جوون رو داره.نظرتون درباره ی تیم خودتون چیه؟

تیم ما 20 روز مونده به لیگ شکل گرفت.اصلا من نمیخوام این موضوع رو بگم ولی ما بودجمون خیلی محدوده.یعنی اگه من بهتون بگم شاید باور نکنید.ما حتی آنالیزور , بدنساز , فیزیوتراپ هیچی کنار تیم نداریم.واقعیتی هست که باید بهتون بگم تا بدونین ما به خاطر مردم خوب کرمان که تیم ما رو تشویق میکنن ، مسئولینی که برای بقای این تیم تلاش کردند کار میکنیم.فکر میکنم امروزم روز خوبی برای ما بود.چون اون تیم هایی که باید میباختند در عین حال که من دوست ندارم باخت یه تیم رو ببینم ولی امروز باختتند.باخت بانک کشاورزی و یزد باعث شد که ما تیممون به مرحله ی پلی آف بیاد و این برای ما و والیبال کرمان و بازیکنان یه موفقیت بسیار بزرگیه.

متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب ببینید:

*صعودتون به مرحله پلی آف قطعیه؟

فکر کنم 100 % شد حالا 1 % اینور اونور.به احتمال 100 % فکر کنم ما رفتیم مرحله پلی آف و حتی اگه بازی آخر رو بدیم که سعی میکنیم ندیم و بازی خوبی کنیم باز به مرحله بعد صعود میکنیم.


*اگه پلی آفتون قطعی شد چه برنامه ای برای پلی آف دارید؟

من فکر میکنم روزی که این تیم تشکیل شد کمتر کارشناس یا والیبالیستی فکر میکرد که این تیم حتی بتونه فقط یکی 2 تا برد بیاره.واقعیت رو به شما بگم.بازیکنان ما بازیکنان با شخصیتی هستند.خیلی تلاش کردند.الان 35 روزه که ما هیچ کدوممون رنگ خانوادمون رو ندیدیم.یعنی هممون کنار همدیگه غمگینیم.هممون کنار همدیگه شادیم.لذت میبریم از بازیمون و این مروت و همکاری و دوستی بین ما و بازیکنان باعث شده که ما نتایجی دور از انتظار کارشناسان بگیریم.ولی خودمون انتظار داشتیم.چرا؟چون خیلی زحمت کشیدیم.دوست داشتیم بابت زحمتی که کشیدیم به مرحله پلی آف بیایم.مرحله ی پلی آف دیگه یک مرحله ای هست که حذفیه.برنامه های خاص خودش رو داره.تمام تلاشمون اینه که بتونیم مثل سال قبل که تیم کرمان با هزینه ای بالاتر از امسال و با بازیکنانی با تجربه هشتم شده بود اگه خدا کمکمون بکنه و لطف خدا شاملمون بشه یه چند رتبه بیایم بالاتر.اگه قسمت بشه.

*چه پیامی دارید برای مردم رشت که امروز هم تیمتون و هم شما رو یه مقدار تضعیف کردند و بعد هم شما رو تشویق کردند؟

اصلا منو تضعیف نکردند.من بهشون تبریک میگم.لذت میبرم.باور کنید من هرجا میرم مردم با شعارهاشون با حمایت از تیم خودشون به من انگیزه میدن.من واقعا لذت میبرم.جدی دارم میگم.این بی تربیتی اصلا نبود شعار بود.طبیعی بود و حق مسلمشون هست که از تیمشون حمایت کنن.من لذت بردم و خوشحالم واقعا خوشحالم که این مردم خوشحال رفتند خونشون.این برای من لذت بیشتری داره.

*ما هم به نمایندگی از مردم رشت میتونیم بگیم که امروز مردم رشت چهر ه ی یک مربی با شخصیتی رو تو شهر خودشون دیدن از تیم مقابل!

شما لطف دارین.ما دست بوس مردمیم.چون هرچی داریم از اینا داریم.دلیل نداره ما بی اخلاقی و بی احترامی کنیم.تشویق ما , والیبال ما مدیون این ملته.

مصاحبه : تیم وارش اسپرت
میثم – مهرداد – علی – میثاق – آرمین