سبزپوشان رشتی در دقایق پایانی بازی را به حریف مازنی خود واگذار کردند. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، در چهارچوب هفته دوم از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه شمال این مسابقات، تیم پاس گیلان در قائمشهر میهمان شهیدمولایی قائمشهر بود که در نهایت این بازی را با گل دقایق پایانی میزبان با حساب دو بر یک به شهید مولایی واگذار کرد. 

گل های این بازی را رضا فرهودی در دقیقه 75 برای پاس گیلان و جواد لهرابی و احمد کتال در دقایق 82و 4+90 برای شهید مولایی قائمشهر به ثمر رساندند. 

در این بازی، داور مسابقه هفت بار به بازیکنان پاس کارت زرد نشان داد و دو بازیکن این تیم در داخل زمین و یک بازیکن خارج زمین به همراه دو تن از اعضای کادرفنی  را نیز با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد! 

پاس در هفته نخست این مسابقات در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت، مقاوم فجر البرز را با حساب دو برصفر شکست داده بود. در پایان هفته دوم، تیم های  انتظار بجنورد و شهید مولایی قائمشهر با 4 امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول مسابقات هستند و پاس نیز با سه امتیاز در رده پنجم جدول ده تیمی گروه شمال است. 

پاس گیلان در چهارچوب هفته سوم از مرحله نهایی رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 14 سه شنبه 19 دی ماه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان تیم هیرکانی چالوس است که این هفته در تالش برابر دیگر نماینده گیلان یعنی چوکا به تساوی بدون گل دست یافت.