دیار وارش: داماش در ثانیه های پایانی از پیروزی برابر میزبان خود باز ماند . 
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته دو باشگاه های کشور و در گروه ب این رقابت ها، دو تیم همسایه در جدول شهید کریمی جویبار و داماش گیلان در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در حالی که داماشی ها با یک بازی کاملا برتر تا ثانیه های پایانی با تک گل دقیقه 3 کنعان طاهرنژاد از میزبان خود پیش بودند در نهایت این بازی با گل جویباری ها از روی نقطه پنالتی در دقیقه 4+90 با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. 

محمد مختاری و مجید هوتن در این بازی با کارت زرد و حامد اکبری پور به دلیل انجام خطای هند که منجر به پنالتی شد با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شدند. 
لاجوردی پوشان شهر رشت با کسب این تساوی در رتبه پنجم جدول رده بندی باقی ماندند. داماش گیلان در نخستین هفته از دور برگشت رقابت های لیگ دو، از ساعت 14 روز شنبه 6 آذر در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان شهرداری بندرعباس تیم دوم جدول گروه ب خواهد بود. 

 

ترکیب داماش گیلان: مجتبی فرهادی، آرمین منفرد دوست، کنعان طاهرنژاد، محمد مختاری، محمد همرنگ(سامان نورمحمدی 62)، حسین نظیری، هادی سهرابی ، حسن رمضانی ، مجید هوتن، حامد اکبری پور و شروین بزرگ (علی یونسی 69).