شورای مرکزی کمیته مردمی نجات داماش گیلان، کمند تشکیل شد و طی آن تصمیمات چگونگی فعالیت این گروه مشخص شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، رضا رسولی سخنگوی کمند با بیان مطلب فوق گفت: استاد مجید جهانپور، محمدرضا عابدی محزون، مهدی لطفی، مهدی لطیفی، پیمان بازدیدی، مازیار اصغرزاده، مهرداد ثابت، محمود ابراهیمی، وحید اکبری، مجید محمدی، فرهاد علیپور، سالار حقی پرست، مهیار صیاد به همراه بنده رضا رسولی، پانزده عضو هسته مرکزی این کمیته مردمی را تشکیل خواهیم داد. 

 
 
وی ادامه داد: طبق صورت جلسه، قرار است نخستین نشست رسمی کمند با مسئولین در اسرع وقت و با هماهنگی آقای عابدی محزون با حضور جناب آقای مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار شود.

 

همچنین مقرر شد جناب آقای مهندس کیوان بهمنش نسبت به تهیه بسته پیشنهادی جهت ارائه به سرمایه گذاران بخش خصوصی شامل مزیت های قانونی در معافیت مالیاتی و مباحث تبلیغاتی و عام المنفعه اقدام نمایند.

 

رسولی با بیان اینکه وی به عنوان سخنگوی کمند از سوی اعضای شورای مرکزی این کمیته انتخاب شده است اظهار داشت: تمامی اخبار و مواضع رسمی اعضای این تشکل از طریق بنده در صفحه مربوط به کمند در اینستاگرام و رسانه ها اعلام می شود و هرخبر و شایعه ای دیگر رسمیت نخواهد داشت.

وی افزود: همچنین آقایان مهرداد ثابت به عنوان امور رسانه و مازیار اصغرزاده به عنوان دبیر جلسه وهماهنگ کننده فعالیت ها و جلسات از سوی اعضای شورای مرکزی کمند انتخاب شدند.

 

کمیته مردمی نجات داماش گیلان -کمند گیلان

 

سخنگوی کمند در انتها گفت: با تصمیم اعضای شورای مرکزی کمیته مردمی نجات داماش گیلان، برای صیانت و تاکید بر نام داماش گیلان، پسوند گیلان نیز به کمند اضافه شد و این تشکل در ادامه با نام کمند گیلان به فعالیت خواهد پرداخت.

 

کمیته مردمی نجات داماش گیلان (کمند گیلان) در جلسه ای با تصمیم تعدادی از دلسوزان تیم فوتبال داماش برگزار شد و بعد ازظهر پنجشنبه 2 مهرماه 94 با صدور بیانیه ای به منظور یاری طلبی از مسئولین و نمایندگان گیلان فعالیت خود را آغاز نمود. این کمیته در عرض کمتر از 48 ساعت 500 عضو جذب کرده است.

 

 

 

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان

 

 

 

 

 

کمیته مردمی نجات داماش، باشگاه داماش گیلان، سایت هواداران داماش، اعتصاب بازیکنان داماش، damash، رضا رسولی،