وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه ایران برای داماش گیلان با شکست در برابر تیم صنعت نفت در آبادان آغاز شد.

 

هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران عصر امروز با پیروزی دو بر صفر تیم صنعت نفت آبادان در برابر داماش گیلان پیگیری شد. گل های این دیدار توسط فونیکه سی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 66 و علی ممبینی در دقیقه 88 به ثمر رسیدند، ضمن اینکه جونیور آلوز از داماش گیلان نیز تنها اخطاری این دیدار بود.

 

این اولین تجربه مهدی تارتار بر روی داماش شهرباران به حساب می آمد . داماش با این شکست با 23 امتیاز و دو رتبه سقوط در رده نهم قرار گرفت و صنعت نفت نیز 26 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد . داماش سه شنبه 20 دی ماه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر در رشت از تیم صدرنشین رقابت ها یعنی استقلال تهران پذیرایی خواهد کرد.

 

شرح گل ها و موقعیت های خطرناک در ادامه مطلب

ترکیب صنعت نفت : دهقانی – ساکی (مرداسی) – والری – ممبینی – کوهنورد (شریفی نسب) – صبری – خالقی فر – رمضانی – نویدکیا – بهلانی (فونیکه سی) – مشکل پور

 

ترکیب داماش گیلان : فراهانی – رحیمی – نظیفکار – آلوز – حسینی (مختاری) – مهدوی – آقایی (مگنو) – زنیدپور – آبشک (جهانبخش) – ابراهیمی – چاوشی

 

دقیقه 23 : سانتر زمینی حسین ابراهیمی از سمت راست از داخل محوطه شش قدم و جلوی دروازه بان رد می شود اما کسی نیست که از این توپ برای داماش استفاده کند خوب استفاده کند.

 

دقیقه 39 : میلاد زنیدپور از راهی دور و با چرخشی ناگهانی شوت سهمگین و غافلگیرانه ای را راهی دروازه تیم صنعت نفت می کند که این توپ با بدشانسی به دیرک افقی دروازه برخورد می کند و راهی به دروازه پیدا نمی کند. این موقعیت خطرناک ترین موقعیت داماش و نیمه اول این دیدار به حساب می آمد.

 

دقیقه 62 : سانتر مورب بازیکنان نفت با ضربه سر فونیکه سی که با تازگی وارد میدان شده است همراه می شود اما این توپ خطرناک با دفع میلاد فراهانی راهی کرنر می شود .

 

دقیقه 80 : جرکت زیبای علیرضا جهانبخش بازیکن 17 ساله داماش از سمت راست با سانتر زمینی او همراه می شود اما این دهقانی دروازه نفت است که توپ را از داخل شش قدم از کاپیتان مهدوی میقاپد و به کرنر میفرستد.

 

دقیقه 90 : شوت زیبای حسین ابراهیمی از پشت محوطه جریمه به دیرک افقی دروازه برخورد می کند تا داماش برای دومین بار دیرک دروازه نفت را به لرزه درآورد و بدشانسی نیز مانع از به ثمر رسیدن گل داماش شود .

 

*صنعت نفت 1-0 داماش (دقیقه 66) : باز هم یک پنالتی مشکوک بر ضد داماش. اینبار داوری معتقد است  که عباس آقایی بر روی ساکی بازیکن نفت خطای پنالتی کرده است . این ضربه پنالتی توسط فونیکه سی به سمت دروازه داماش نواخته می شود که علی رغم اینکه فراهانی دروازه بان داماش جهت توپ را تشخیص می دهد وارد دروازه داماش گیلان می شود.

 

*صنعت نفت 2-0 داماش (دقیقه 88) : اشتباه و ناهماهنگی حسینی و رحیمی دو مدافع داماش باعث می شود که ممبینی مهاجم نفت در درون محوطه شش قدم صاحب توپ شود و ضربه بغل پای این بازیکن نیز گل دوم نفت آبادان را برای این تیم به ارمغان می آورد.