وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در چارچوب هفته هشتم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران ، داماش گیلان در یک بازی ضعیف و بدور از انتظار با نتیجه سنگین 6 بر یک در مقابل تیم فجرسپاسی در شیراز شکست خورد .

 

داماش گیلان با این شکست با 9 امتیاز کماکان در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند . داماش جمعه این هفته به دلیل محرومیت در استادیوم شهید رجایی قزوین از تیم راه آهن تهران پذیرایی خواهد کرد .

 

متن کامل گزارش ، لحظات حساس بازی و شرح گل ها در ادامه مطلب

 

داور: موعود بنیادی‌فر ،کمک‌ها: رسول فروغی، حسن یوسفی

کارت زرد: دقیقه 12 مهدی کیانی، دقیقه 36 محمد مختاری (داماش)

 

ترکیب فجر سپاسی شیراز: وحید شیخ ویسی،علی رضا جلیلی،سعید غزل گچلی،محمد آفند،مجتبی ترشیز،محمد مهدی نظری،خالد شفیعی،رضا حقیقی( از دقیقه 90 دیگو ماکسیمو)،جابر انصاری،عباس محمد رضایی(از دقیقه 81 حسین خسروی)،محمد رضا حسینی(از دقیقه 62 فرشید اسماعیلی).

سرمربی: محمود یاوری.

 

ترکیب داماش گیلان : میلاد فراهانی ، حسین کوشکی ، علیرضا نظیف کار ، محمد مختاری ( هادی محمدی از دقیقه 46) ، مهدی کیانی ، مصطفی حاجتی (افشین چاوشی از دقیقه 63) ، هادی سهرابی ، بهنام افشه (رسول بروش از دقیقه 46) ، محمدرضا مهدوی ، علیرضا جهانبخش ، امین متوسل زاده

سرمربی : امید هرندی

 

*صحنه های حساس

 

2: ضربه ایستگاهی انصاری از بالای دروازه داماش به بیرون می رود .

 

6 تا 8 : روی دو ضربه کرنر پی در پی فجر دو موقعیت بدست می آورد که هر دو موقعیت توسط بازیکنان این تیم به بیرون زده می شود .

 

13 : داماش کاملا ناهماهنگ نشان می دهد و در این دقایق فقط به بازیکنان فجر در پشت محوطه ضربه ایستگاهی تقدیم می کنند .

 

21-24 : داماش پس از به ثمر رساندن گل نخست خود بازی را کاملا در دست گرفته است و در این دقایق از چپ و راست بر روی دروازه فجر سپاسی فشار می آورد . چند موقعیت خطرناک در دهانه دروازه از روی ضربات کرنر برای داماش از دست می رود .

 

48 : پاس نظری بازیکن فجر در دهانه دروازه به حسینی می رسد و ضربه او در جلوی دروازه خالی داماش به گل تبدیل می شود اما داور مسابقه به درستی اعلام آفساید می کند .

 

55 : جهانخبش در میان چند بازیکن فجرسپاسی به خوبی خود را در درون محوطه جریمه صاحب موقعیت می کند اما ضربه او در حالتی نامتعادل از بالای دروازه به بیرون می رود .

 

70 : دو موقعیت خطرناک برای داماش گیلان در این دقیقه بدست می آید . ابتدا ضربه کرنر داماشی ها از روی سر مهاجمین با نوک انگشتان دروازه بان و به سختی دور می شود و در ادامه متوسل زاده نمی تواند دفع ناقص بعدی دروازه بان فجر را به سمت دروازه بفرستد .

 

75 : کوشکی در حالی که به شکلی عجیب و جالب چندین و چند بازیکن فجر را جا گذاشته بود و صاحب موقعیتی ایده آل در محوطه جریمه می شود تعادل خود را از دست داده و به زمین می خورد .

 

*گل های بازی

 

فجرسپاسی 1-0 داماش گیلان (دقیقه 12) : جابر انصاری روی غفلت مدافعان و پاس تو در بازیکنان فجر از مرکز میدان با فراهانی تک به تک می شود و توپ را از کنار دستان دروازه بان داماش وارد دروازه می کند .

 

فجرسپاسی 2-0 داماش گیلان (دقیقه 19) : جابرانصاری روی پاس محمدرضایی در محوطه شش قدم و در جلوی چندین مدافع داماش توپ را به دروازه میلاد فراهانی می فرستد .

 

فجرسپاسی 2-1 داماش گیلان (دقیقه 20) : یک دقیقه بعد از گل فجرسپاسی داماش گیلان به گل می رسد . سانتر تیزهوشانه هادی سهرابی از میانه میدان در میان غفلت مدافعان فجر به علیرضا جهانبخش در موقعیتی تک به تک می رسد و ضربه سر جهانبخش نیز از بالای دروازه بان فجر وارد دروازه می شود .

 

فجرسپاسی 3-1 داماش گیلان (دقیقه 27 ) : عباس محمد رضایی با شوتی سهمگین از 30 متری دروازه داماش را برای بار سوم باز می کند .

 

فجرسپاسی 4-1 داماش گیلان ( دقیقه 45) : اشتباه تیمی داماش گیلان باز هم فجر را به گل می رساند . فرار فجری ها و جاماندن مدافعین و پاس از جلوی دستان فراهانی توسط فجری ها به نظری می رسد و او نیز با ضربه سر دروازه خالی از دروازه بان داماش را برای بار چهارم باز می کند .

 

فجرسپاسی 5-1 داماش گیلان ( دقیقه 58) : عباس محمد رضایی سانتری را از کنج بیرونی محوطه جریمه به سمت دروازه داماش می فرستد و در ادامه میلاد فراهانی هر چقدر به بدن خود کش آورد نتوانست به حسینی و ضربه سر او برسد تا دروازه داماش باز هم باز شود .

 

فجرسپاسی 6-1 داماش گیلان ( دقیقه 77 ) : کلکسیون اشتباهات بازیکنان و به هم ریختگی مدافعان در این دقیقه تکمیل شد و باز هم بر روی سانتر انصاری گل ششم فجر را به ثمر رساند تا در این بازی هت تریک کند .

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید