وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : روز سوم و پایانی مرحله نهایی لیگ دسته اول امیدهای کشور در گروه دوم این رقابت ها عصر امروز با برگزاری دو مسابقه به صورت همزمان در شهرستان انزلی برگزار شد .

 

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان ، عصر امروز و در روز پایانی مرحله نهایی لیگ دسته اول کشور در گروه دوم از ساعت 16 تیم های ملوان انزلی در استادیوم تختی انزلی و تیم های داماش گیلان و ذوب آهن نوین اصفهان در زمین کلیور انزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم های داماش و تراکتورسازی برندگان این دو مسابقه بودند .

امیدهای داماش گیلان در دیداری تماشایی و یک طرفه توانستند با تک گل سعید مرتضوی در دقیقه 56 مسابقه حریف اصفهانی خود را شکست دهند و این در حالی بود که داماشی ها موقعیت های بسیاری را در این مسابقه و مخصوصا در نیمه دوم دیدار خلق کردند که با بی دقتی یا بدشانسی از دست دادند .

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

از نکات جالب توجه در این دیدار می توان به قضاوت فوق العاده ضعیف تیم داوری دیدار اشاره کرد که حتی از پنالتی صد در صد تیم داماش چشم پوشی کردند .

از دیگر نکات جالب توجه در حین برگزاری مسابقه نیز می توان به هیجانات اطرافیان تیم پس از شنیدن نتیجه لحظه به لحظه بازی همزمان اشاره کرد .

 

در دیگر دیدار همزمان تیم ملوان انزلی با نتیجه 4 بر یک از تراکتورسازی تبریز شکست خورد تا داماش با تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در رده نخست گروه قرار بگیرد و مستقیما به لیگ برتر صعود کند. ملوان نیز برای بدست آوردن سهمیه صعود به شکل پلی آف به مصاف تیم دوم گروه دیگر خواهد رفت تا برنده آن دیدار جواز حضور در لیگ برتر را پیدا کند .

 

جدول رده بندی در پایان مرحله گروهی لیگ دسته اول امیدها گروه دوم

 

رده

نام تیم

تعداد بازی

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتیاز

1

داماش گیلان

3

2

0

1

3

2

1

6

2

ملوان انزلی

3

2

0

1

6

6

0

6

3

تراکتورسازی تبریز

3

1

1

1

4

5

1

4

4

ذوب آهن نوین

3

0

1

2

5

3

2-

1