دیار وارش: به عنوان سرمربی تیم وظیفه ام این است که تا لحظه آخر تمام تلاشم را بکار ببندم تا تیم نتایج لازم را کسب کند.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، سرمربی داماش گیلان در بخش از گزارش برنامه با ورزش شبکه باران گفت: به نظرم تیم بازی خوبی انجام داد و بازیکنان تلاش کردند هر آنچه در تمرینات انجام داده بودیم را در زمین مسابقه به نمایش بگذارند. اما متأسفانه در امر گلزنی ناکام بودیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم که متأسفانه با بی دقتی و شاید کم تحرکی بازیکنانمان در خط حمله، نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

 

در ادامه گفت: تیم روند خیلی خوبی را پشت سر گذاشت. به خصوص از وقتی که من به تیم آمدم در خیلی از زمینه ها پیشرفت کردیم. در مرحله گروهی در شش بازی خانگی، ۱۷ گل زده و تنها ۲ گل خورده داشتیم اما باز هم به خاطر تفاضل گل به مرحله دوم صعود کردیم.  در بازی با برق شیراز هم درست است که داور دو پنالتی برای ما گرفت. اما اگر همان ابتدای بازی پنالتی مسلم داماش را اعلام می کرد، شرایط به گونه دیگری رقم می خورد و داماش عقب نمی افتاد تا به خاطر اتلاف وقت شیرازی ها و اعتراضات آنها، تمرکز تیم بهم بخورد و تحت فشار پنالتی ها را خراب کنند. واقعا داوری ها خیلی به تیم ما لطمه زده است.

 

طباطبائی ادامه داد: در بازی با نفت امیدیه هم به نحوی دیگر از داوری متضرر شدیم. برای مثال وقتی داور برای تیم ما کرنر می گرفت، کمک داور از آن طرف زمین پرچم میزد و تصمیم داور را نقض می کرد و در هر صحنه ای، داور به پرچم کمک داور نگاه می کرد و بر آن اساس سوت میزد و یکی از عجیب ترین داوری هایی بود که در تمام عمر فوتبالی ام دیده بودم. طوری که در آخر به او گفتیم چرا سوت را به کمک داور نمی دهی تا او قضاوت کند؟

 

سرمربی داماش گفت: اگر بگذارند تیم ما کار خودش را انجام بدهد، توان این را داریم که صعود کنیم. اما متأسفانه فشارهای جانبی هم در نتایج اخیر ما بی تقصیر نیست. با این حال من به عنوان سرمربی تیم وظیفه ام این است که تا لحظه آخر تمام تلاشم را بکار ببندم تا تیم نتایج لازم را کسب کند. در این شش ماه تمام تلاشم را کردم تا بازیکنان به درک متقابل از یکدیگر برسند و دوستی و رفاقت در تیم بیشتر شود.

 

هادی طباطبائی در پایان در خصوص شرایط حساس فوتبال رشت اظهار داشت: در این مقطع زمانی خیلی مهم است که از هر دو تیم شهرمان، هم داماش و هم سپیدرود به نحو احسن حمایت کنیم تا به لیگ های بالاتر صعود کنند. درست است که کار برای ما کمی سخت شده است ولی تمام تلاشمان را برای صعود به کار خواهیم بست و اگر نهایتا راه به جایی نبردیم، تلاش خواهیم کرد که در رتبه ای آبرومند فصل را تمام کنیم و این امر مستلزم این است که از تیم حمایت شود و کمتر بازیکنان را تحت فشار قرار داد تا بتوانند راحت تر کار کنند‌.